۱۷ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۰۹۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۱ - ۲۳-۰۱-۱۳۹۱
کد ۲۰۹۰۱۱
انتشار: ۱۷:۰۱ - ۲۳-۰۱-۱۳۹۱

زلزله ۸.۹ ریشتری اندونزی را لرزاند

موسسات ژئوفیزیک اندونزی و آمریکا اعلام کردند که زلزله‌ای به بزرگی 8.9 ریشتر امروز چهارشنبه نزدیک سواحل جزیره سوماترای اندونزی را لرزاند.
فارس نوشت:

موسسات ژئوفیزیک اندونزی و آمریکا اعلام کردند که زلزله‌ای به بزرگی 8.9 ریشتر امروز چهارشنبه نزدیک سواحل جزیره سوماترای اندونزی را لرزاند.

موسسه ژئوفیزیک آمریکا اعلام کرد: این زلزله ساعت 08:38 به وقت گرینویج در عمق 33 کیلومتری و در فاصله 430 کیلومتری جنوب غربی پاندا آچه بزرگترین شهر ایالت پاندا آچه روی داد. هشدار درباره وقوع سونامی در اقیانوس هند اعلام شده است.

این زلزله در چند کشور احساس شده است و تایلند سواحل دریایی خود را در پی وقوع آن تخلیه کرد.

همچنین در هند و سریلانکا نیز هشدار درباره وقوع سونامی اعلام شده است.
ارسال به دوستان
ناتورالیسم، رئالیسم و امپرسیونیسم؛ از این سبک‌های نقاشی چه می‌دانیم؟ (+عکس) بزرگترین بهره‌برداران انرژی باد جهان را بشناسید (+ اینفوگرافی) پمپ های خورشیدی سلاح مخفی برای مبارزه با بحران جهانی آب؟ مواد غذایی تقویت کننده مغز ابرخودرو مک‌لارن W1 شگفت‌انگیزتر از آن است که تصور می‌کنید(+عکس) در عرض چند دقیقه، اطلاعات خود را درباره فتق معده به روز کنید ساختمان‌هایی که معماری‌ سنتی را به چالش کشیدند(+عکس) خاطرات خیامی؛ شاه و ملکه برای افتتاح ایران ناسیونال آمدند انصارالله: معادلات بیشتری را برای ادب کردن اسرائیل تحمیل می‌کنیم آمریکا: قادر به تایید گزارش دخالت مقام روس در تامین تسلیحات برای انصارالله نیستیم معاون دفتر ریاست جمهوری: وعده ارتقای سرعت اینترنت و رفع فیلترینگ محقق می‌شود حمله موشکی از لبنان به تل آویو آمریکا: حدود ۹۰۰ شهروند آمریکایی و خانواده هایشان را از لبنان خارج کرده‌ایم عضو کمیته علمی کشوری کرونا: زیرسویه جدید کرونا در ۲۷ کشور دیده شده ارتش اسرائیل: فرمانده نیروی قدس سپاه را هدف قرار نداده ایم؛ معتقدیم که او زنده است