۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۰۹۱۵۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۲۴-۰۱-۱۳۹۱
کد ۲۰۹۱۵۶
انتشار: ۱۴:۱۳ - ۲۴-۰۱-۱۳۹۱

اعلام شماره تلفن و پیامک برای ارتباط با آموزش و پرورش

وی اشاره کرد: دو شماره تلفن گویای 6-88894105 به صورت شبانه روزی آماده دریافت و ضبط پیام‌های مردم و فرهنگیان است، همچنین شماره تلفن‌های 20 و 14و 82282113 نیز در ساعات اداری آماده راهنمایی و پاسخگویی به تماس گیرندگان است.
فارس: آموزش و پرورش شماره تلفن و شماره پیامک برای ارتباط با مردم و دریافت سوالات، پیشنهادات و انتقادات اعلام کرد.

علی فرهادی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: آحاد جامعه اعم از فرهنگیان، دانش‌آموزان و سایر افرادی که بر حسب نیاز تمایل به ارتباط و تعامل با بخش‌های مختلف آموزش و پرورش دارند، می‌توانند با مراجعه به سایت این وزارتخانه به نشانی الکترونیکی www.medu.ir (بخش ارتباطات مردمی) پیام یا درخواست خود را از طریق پست الکترونیکی ارسال و پاسخ مربوطه را دریافت کنند.

وی افزود: شیوه دیگر برقراری ارتباط با این وزارتخانه از طریق نشریه تخصصی نگاه به نشانی الکترونیکی negah@medu.ir  است که علاقه‌مندان می‌توانند هرگونه سؤال، پیشنهاد، انتقاد یا نظر خاص خود را ارسال و پاسخ مربوطه را در نشریه نگاه دریافت کنند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش، راه دیگر برقراری ارتباط را ارسال پیامک به شماره 300012 ذکر کرد و یادآور شد: پاسخ پیامک‌های ارسالی نیز علاوه بر ارسال به فرد متقاضی در صورت وجود اطلاعات و آدرس مناسب، در نشریه تخصصی نگاه نیز به چاپ می‌رسد.

وی اشاره کرد: دو شماره تلفن گویای 6-88894105 به صورت شبانه روزی آماده دریافت و ضبط پیام‌های مردم و فرهنگیان است، همچنین شماره تلفن‌های 20 و 14و 82282113 نیز در ساعات اداری آماده راهنمایی و پاسخگویی به تماس گیرندگان است.

بر اساس گفته فرهادی، مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش روزانه پاسخگوی صدها ارتباط حضوری، تلفنی و نامه الکترونیکی است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، فرهادی ادامه داد: علاوه بر این مرکز ، ادارات کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان‌های کشور نیز همچون گذشته در راستای وظایف خود مراجعات حضوری و غیرحضوری افراد را پاسخگو هستند.

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱۱۵۶
غیر قابل انتشار: ۰
محمد علی نوری
Canada
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
6
3
پاداش فرهنگیان 94کی پرداخت میشود ایا نقد یا بصورت سهام
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
4
3
آیا سیستم سناد چرافعال نمیشه تا دانش آموزان را به سیستم مدرسه انتقال دهیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
2
9
با سلام خواهشا به ما جوانان رحم کنید و شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان را برای کنکور 97 به 24 سال افزایش دهید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
1
2
سلام خیلی زشته که واقعا به یک معلم غیر انتفاعی حقوق ۵۰۰ هزار تومانی میدهند ,نه عیدی ,و نه هیچ امکانات دیگه آخه چرا
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
0
1
اگر ممکن هست ساعت شروع امتحانات دوازدهم را به ساعت های 8.30/9 منتقل کنید ساعت شیش و نیم خیلی زود است با تشکر
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)