۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۶ - ۰۲-۰۲-۱۳۹۱
کد ۲۱۰۶۴۴
انتشار: ۰۷:۵۶ - ۰۲-۰۲-۱۳۹۱

زیان 1.2 میلیارد دلاری این‌بار نوکیا را شوکه کرد

در حالی که نوکیا سیستم عامل سیمبین را بازنشسته کرده، هنوز نتوانسته سیستم عامل تازه ویندوز فون را به علاقه‌مندان بشناساند.
فارس: فروش نوکیا در سه ماهه اول سال ۲۰۱۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد و نسبت به سه ماهه قبل از آن ۲۶ درصد کاهش نشان می‌دهد.

در حالی که نوکیا با عرضه گوشی جدید لومیا امیدوار به تغییر شرایط خود در سال ۲۰۱۲ است، مشخص شدن زیان گسترده این شرکت در سه ماهه اول سال جاری میلادی مسئولان آن را شوکه کرد.

به گزارش رویترز، نوکیا در سه ماهه اول سال ۲۰۱۲ بیش از ۱.۲ میلیارد دلار زیان داشته که نشان می‌دهد همکاری نوکیا و مایکروسافت برای عرضه گوشی‌های مجهز به سیستم عامل ویندوز فون تا به حال چندان مثمر ثمر نبوده است.

فروش کلی نوکیا در سه ماهه اول سال ۲۰۱۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد و نسبت به سه ماهه قبل از آن ۲۶ درصد کاهش نشان می‌دهد.

 علاوه بر این میزان فروش گوشی‌های هوشمند نوکیا بیش از ۵۲ درصد کاهش یافته که این امر زنگ خطر را برای آن شرکت به صدا درآورده است.

در حالی که نوکیا سیستم عامل سیمبین را بازنشسته کرده، هنوز نتوانسته سیستم عامل تازه ویندوز فون را به علاقه‌مندان بشناساند.

این امر خلأای ایجاد کرده که آینده نوکیا را مبهم و تیره و تار کرده است.

در این میان شرایط نوکیا به خصوص در آمریکا و انگلیس نگران کننده است.

علیرغم همه مشکلات نوکیا اظهار امیدواری کرده که بتواند تا سه ماهه سوم سال ۲۰۱۲ سروسامانی به وضعیت نابسامان خود بدهد.
برچسب ها: زیان ، نوکیا
ارسال به دوستان
خواص درمانی سنگ صفراوی گاو ؛ از طلا گرانتر است! عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است!