۰۲ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۰۳-۰۲-۱۳۹۱
کد ۲۱۰۹۲۲
انتشار: ۱۲:۳۴ - ۰۳-۰۲-۱۳۹۱

آیت الله صافی: مسئولان مملکت را از گرانی و بیکاری نجات دهند

در نامه‌ای که از سوی یکی از مومنان به دفتر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی ارسال شده، آمده است: حاج آقا شما را به امام زمان (عج) قسم می‌دهم به مسئولان بگوئید فکری برای مسئله گرانی و بیکاری مردم کنند.

مرجع تقلید شیعیان در جواب نامه یکی از مومنان با تاکید بر مدیریت صحیح مسئولان در برطرف کردن درد و غصه مردم، یادآور شد: مسئولان، دعواهای سیاسی و باندی و حزبی را کنار بگذارند، و مشکل گرانی و بیکاری را برطرف کنند.

به گزارش مهر، در نامه‌ای که از سوی یکی از مومنان به دفتر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی ارسال شده، آمده است: حاج آقا شما را به امام زمان (عج) قسم می‌دهم به مسئولان بگوئید فکری برای مسئله گرانی و بیکاری مردم کنند.

در ادامه این نامه بیان شده است: چشم امید همه مردم به لطف خداوند، و دعای حضرت امام زمان(عج) و تذکر شما مراجع بزرگوار تقلید است.

آیت الله صافی گلپایگانی در جواب این نامه بیان داشته است: بنده کراراً به مسئولان تذکر ‌داده و بعد هم تذکر خواهم داد، انشاء الله مسئولان مربوطه با تدبیر و مدیریت صحیح بتوانند بیشتر به درد و غصه مردم توجه کنند و مملکت را از مشکل بزرگ گرانی و بیکاری نجات دهند.

این مرجع تقلید شیعیان در ادامه متذکر شده است: مسئولان قدر این مردم خوب و همیشه در صحنه را بدانند و دعواهای سیاسی و حزبی و باندی خود را کنار گذاشته و به فکر مردم شریف ایران باشند.

ارسال به دوستان
شایع‌ترین داروهای عامل مسمومیت‌ در ایران کدامند؟ زیگورات‌های باستانی ایران و عراق چرا و چگونه ساخته شدند؟(+عکس) بلوغ زودرس عامل افزایش این سرطان در زنان جوان مورخی که گورجای او نامشخص است! شغل دوم تیم کوک، مدیرعامل محبوب اپل: کمک به تحول نایکی تشویق رانندگان قانونمند در طرح‌های جدید پلیس راهور چرخه آب جهانی از تعادل خارج شد؛ زنگ خطر برای میلیاردها انسان پیام نخست وزیر هند پس از دیدار با پزشکیان، به زبان فارسی (+عکس) خبرنگار فاکس نیوز: ادعای دست داشتن آرین طباطبایی در افشای اسناد حمله اسرائیل به ایران صحت ندارد پنتاگون از اسرائیل حمایت قاطع کرد؛ تحقیقات درباره درز اطلاعات درباره حمله به ایران ادامه دارد بهبود کیفیت اینترنت و آنتن‌دهی در راه است؛ وعده وزیر ارتباطات به نمایندگان ادعای دوباره اسرائیل درباره ترور سیدهاشم صفی‌الدین ادعای واهی امارات بر جزایر سه گانه؛ دکتر ولایتی: این جزایر از دیرباز متعلق به ایران بوده است رفتارشناسی لمپن‌های سیاسی در ایرانِ امروز زورگیری از نونهالان پرسپولیس؛ پلیس در پی دستگیری سارقان