۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد ۲۱۱۳۰۱

نستا در آستانه بازگشت به لاتزیو

مالک باشگاه لاتزيو قصد دارد تا براي اين مدافع مياني يک قرارداد يک ساله با وعده نقش يک پست مديريتي در آينده به او ارائه دهد.
ورزش3- طبق آخرين گزارشات منتشره در ايتاليا باشگاه لاتزيو قصد دارد تا ستاره ي سال هاي دور خود الساندرو نستا را در اننهاي فصل به رختکن تيمش بازگرداند.

اين درحالي است که قرارداد نستاي 36 ساله، به سان 9 بازيکن ديگر روسونري، در انتهاي فصل با اين باشگاه به پايان مي رسد و هر چند که او در آخرين صحبت هاي خود به هوادارا ن اين اطمينان را داد که به يوونتوس نخواهد رفت، اما آينده او در رختکن روسونري در هاله اي از ابهام است.

بنا بر اين گزارش هنوز مشخص نيست که سران ميلان تمايل دارند تا پيشنهاد تمديد يک ساله قرارداد نستا را به او ارائه دهند يا خير و درصورتي که اين اتفاق نيفتد، نستا راه خروج باشگاه را در پيش خواهد گرفت.

نستا در هفته گذشته به وضوح اعلام کرد که به هيچ وجه راه هم تيمي سابق خود، آندره آ پيرلو را پيش نخواهد گرفت چرا که نه او به يوونتوس نياز دارد نه آن ها به او.

از مقصد هاي احتمالي نستا مي توان به ليگ ام.ال.اس آمريکا و يا باشگاه سابق خود لاتزيو اشاره کرد. باشگاهي که در سال 2002 به دليل مشکلات مالي مجبور به فروش اين ستاره بزرگ ايتاليايي به ميلان شد.

از طرفي مالک باشگاه لاتزيو قصد دارد تا براي اين مدافع مياني يک قرارداد يک ساله با وعده نقش يک پست مديريتي در آينده به او ارائه دهد.

برچسب ها: نستا ، میلان ، یوونتوس ، کالچیو
ارسال به دوستان