۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد ۲۱۱۳۷۱

دی متئو: شخصیت چلسی را نشان دادیم

روبرتو دی‌متئو پس از پیروزی مقابل بارسلونا و صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: این یک دستاورد و پیروزی باورنکردنی برای ما است. بسیاری شانس صعود را برای بارسا متصور بودند اما بازیکنان چلسی شخصیت بالای خودشان را نشان دادند.
سرمربی چلسی صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان اروپا را باورنکردنی توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از یوفا، روبرتو دی‌متئو پس از پیروزی مقابل بارسلونا و صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: این یک دستاورد و پیروزی باورنکردنی برای ما است. بسیاری شانس صعود را برای بارسا متصور بودند اما بازیکنان چلسی شخصیت بالای خودشان را نشان دادند.

وی با تمجید از بارسلونا افزود: بارسا تیمی فوق‌العاده با بازیکنان توانمندی است. ما فصل سختی را سپری کردیم و با غلبه بر تمامی مشکلات موفق شدیم به فینال لیگ قهرمانان برسیم.

دی‌متئو با اشاره به اخراج جان تری و  گلزنی رامیرس عنوان کرد: اخراج تری باعث شد در لحظه‌ای شرایط سختی را تحمل کنیم و احساس ناامیدی کنم؛ اما گل رامیرس برای چلسی حیاتی بود و باعث شد شرایط دیدار برای ما تغییر کند. ما می‌دانستیم که فقط 45 دقیقه دیگر برای صعود باید صبر کنیم و در این مدت اشتباه نکردیم. این یک صعود باورنکردنی است و از این بابت بسیار خوشحالم.

سرمربی چلسی خاطرنشان کرد: ما در این بازی از چاشنی شانس هم برخوردار بودیم اما برای رسیدن به پیروزی شانس هم تاثیرگذار است.

تیم فوتبال چلسی شب گذشته موفق شد در نیوکمپ، 10 نفره بارسلونا را با تساوی 2 بر 2 متوقف کند تا با توجه به پیروزی یک بر صفر چلسی در بازی رفت در مجموع با نتیجه 3 بر 2 راهی فینال شود.



ارسال به دوستان