۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۰۷-۰۲-۱۳۹۱
کد ۲۱۱۴۳۴
انتشار: ۰۹:۵۱ - ۰۷-۰۲-۱۳۹۱

دانلود نرم افزار بک اپ گرفتن از فلش مموری ها

با استفاده از نرم افزار کم حجم USB Image Tool به راحتی چند کلیک ساده از درایوهای یو اس بی و فلش مموری خود نسخه ی پشتیبان بگیرید .

این برنامه می تواند از کارت حافظه USB و پخش کننده های MP3 ایمیج بگیرد شما می توانید با این نرم افزار از یک درایو یو اس بی خود مانند MP3 Player بک آپ بگیرید و به راحتی با استفاده از همین نرم افزار این بک آپ را برروی یک حافظه ی دیگر نظیر مموری استخراج کنید بدون اینکه هیچ فایل شما نادیده گرفته شود .

گرفتن ایمیج به صورت فشرده ، مدیریت ایمیج های گرفته شده ، بازیابی ایمیج از درایوهای فلش USB ، سازگاری با ویندوزهای مختلف از ویژگی های این نرم افزار است .


برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
منبع: لرد دانلود
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر