۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۰۹-۰۲-۱۳۹۱
کد ۲۱۱۵۷۷
انتشار: ۰۸:۴۳ - ۰۹-۰۲-۱۳۹۱

اعمال نرخ‌هاي جديد مکالمات تلفن ثابت از اسفندماه سال گذشته

تعرفه تلفن ثابت که تاکنون برای هر پالس مکالمه مبلغ 44/7 ریال بود هم اکنون به 51/03 ریال رسیده است که این تغییر قیمت براساس ابلاغیه شورای رقابت و هماهنگی با مسوولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شده است.

شورای رقابت در مصوبه خود در سال گذشته افزایش 12 درصدی نرخ مکالمات تلفن ثابت را تعیین و اعلام کرد و مدير كل روابط عمومي شركت مخابرات ايران درباره زمان اجرايي شدن اين تعرفه‌ها گفت: نرخ جدید پالس مکالمات تلفن ثابت از اول اسفندماه سال 90 در قبوض مشترکان تلفن ثابت اعمال مي‌شود.

داوود زارعيان - مدير كل روابط عمومي شركت مخابرات ايران - در گفت‌و‌گو با ايسنا، اظهار كرد: تعرفه تلفن ثابت که تاکنون برای هر پالس مکالمه مبلغ 44/7 ریال بود هم اکنون به 51/03 ریال رسیده است که این تغییر قیمت براساس ابلاغیه شورای رقابت و هماهنگی با مسوولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شده است.

وي با بيان اينكه نرخ های جدید از ابتدای اسفندماه سال گذشته در قبوض مشترکان اعمال و محاسبه می‌شود، گفت: هم اکنون تعرفه‌های جدید برای مشترکان تلفن ثابت در حال محاسبه است.

تعرفه‌هاي تلفن ثابت آخرين بار در سال 83 اصلاح و تغيير كرده و از آن زمان به بعد بدون تغيير مانده است و كشورمان در ITU از نطر رتبه‌بندي تعرفه تلفن ثابت به عنوان ارزان‌ترين كشور از نظر مبلغ تعرفه مكالمات تلفن ثابت شناخته شده است.

ارسال به دوستان
دیدار مسئولان نظام با مقام معظم رهبری / هم نشینی مقامات حاضر و سابق (عکس) ژاپنی‌ها پنجره‌ها را به آنتن 5G تبدیل کردند! (+عکس) عفونت ادراری چه علائمی دارد؟ چرا ما انسان‌ها زانوهای بهتری تکامل نداده‌ایم؟ با پروژه جدید منصوری آشنا شوید ؛ وسپا الکتریکا موناکو ادیشن (+عکس) پدیده‌ای که زمین را برای ۹ روز متوالی لرزاند! رونمایی از جدیدترین موشک بالستیک سپاه پاسداران (+عکس) مراسم رژه نیروهای مسلح برگزار شد افشاگری درباره دستمزد نجومی بازیگران زن؛ چه کسی در صدر لیست است؟ آیت‌الله بهجت کلوچه‌پز می‌شد اگر این سفر را نمی‌رفت! یک شاهنامه‌پژوه: شاهنامه افسانه و اسطوره نیست؛ تاریخ کهن ایرانیان است راز صدای آدم فضایی‌ها در ته این گودال برملا شد اتوبوس و مترو رایگان برای دانشجویان و دانش‌آموزان از فردا یکشنبه ۵ اپلیکیشن برای بهبود تمرکز؛ دیگر کارهایتان را به‌تعویق نیندازید خط و نشان نیروهای مسلح ایران برای اسرائیل : ۲۱ موشک بالستیک به نمایش درآمد