۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹
فیلم بیشتر »»
کد ۲۱۱۶۷۸

پيرلو: کورس با ميلان، اتفاق ويژه‌اي است

آندره آ پيرلو، بازيکن خط مياني يوونتوس اعلام کرد که از اينکه ميلان همچنان درکورس قهرماني رقابتهاي سري آ، حضور دارد، احساس ويژه اي دارد.
ورزش 3 - آندره آ پيرلو، بازيکن خط مياني يوونتوس اعلام کرد که از اينکه ميلان همچنان درکورس قهرماني رقابتهاي سري آ، حضور دارد، احساس ويژه اي دارد.
  
اين بازي ساز 32 ساله که تابستان گذشته به عنوان بازيکن آزاد از ميلان به يوونتوس منتقل شد، نقشي کليدي درموفقيت بينکونري در دست يابي به جام قهرماني ايفامي کند و در صورت قهرماني يووه در اين رقابتها، اين اولين قهرماني آنها در سري آ بعد از فصل 3-2002 خواهد بود.

ميلان در حال حاضر سه امتياز کمتر از يوونتوس دارد و تنها 4 ديدار ديگر تا پايان رقابتهاي اين فصل باقي است. پيرلو در صحبتهايي دراين باره به وب سايت رسمي يوونتوس گفته است:« ما مي دانيم که اين نبرد ممکن است تا پايان فصل ادامه يابد. از آنجايي که ده سال براي ميلان بازي کرده ام، احساس خاص و ويژه اي نسبت به اين کورس دارم. ما بازي به بازي پيشرفت مي کنيم و اين باعث مي شود که اعتماد به نفسمان افزايش يابد.»

پيرلو ادامه داد:« من بلافاصله خودم را يکي از بازيکنان يووه احساس کردم؛ چون برخي از هم تيمي هايم در يووه را سالهاست که مي شناسم. به علاوه، بازي کردن براي يک تيم جديد، حس جديدي به من مي دهد.»

يوونتووس در بازي بعدي اش مقابل نووارا قرار مي گيرد و ميلان مقابل سيه نا به ميدان خواهد رفت.


ارسال به دوستان