۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۷ - ۱۳-۰۲-۱۳۹۱
کد ۲۱۲۴۰۷
انتشار: ۲۱:۲۷ - ۱۳-۰۲-۱۳۹۱

پدر سنگدل، دختر 6 ساله‌ و 2 پسرخاله‌اش را كشت

در بررسي مشخص شد دونفر به اسامي حسن و حسين پسرخاله هاي قاتل چندين روز است به منزل مراجعت ننموده اند.
رييس پليس آگاهي استان آذربايجان شرقي از دستگيري مردي خبر داد كه دختر 6 ساله‌ و دو پسرخاله‌اش را به قتل رسانده است. 

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ مداحي ضمن اعلام خبر فوق افزود: بدنبال وصول پرونده قتل دختر 6 ساله از كلانتري 17 تبريز، در تحقيقات مشخص گرديد «آيلار» 6 ساله توسط پدرش به قتل رسيده است.

وي گفت: در حين اقدامات پليسي قاتل فراري با تماس تلفني با يكي از بستگانش راز دو قتل ديگر را كشف كرد و نحوه قتل را استفاده از سلاح گرم عنوان كرد.

سرهنگ مداحي افزود: در بررسي مشخص شد دونفر به اسامي حسن و حسين پسرخاله هاي قاتل چندين روز است به منزل مراجعت ننموده اند.

وي افزود: در مراجعه به محل اعلامي اجساد هر دو مقتول كشف و به پزشك قانوني انتقال، علت مرگ شليك بوسيله سلاح گرم اعلام گرديد.

سرهنگ مداحي افزود: با اثبات سه فقره قتل توسط قاتل فراري پرونده جهت پي‌گيري به اداره عمليات ويژه پليس آگاهي استان منتقل گرديد و پي گيري هاي ويژه براي دستگيري متهم فراري معمول گرديد.

اين مقام انتظامي افزود: با اخذ نيابت قضايي كارآگاهان اداره آگاهي به استان هاي البرز، تهران بزرگ، اصفهان، شيراز، اعزام ولي در دستگيري متهم موفقيتي بدست نيامد.

سرهنگ مداحي تاكيد كرد: با انجام اقدامات فني و عملي، اكيپ كارآگاهان با مسافرت به زنجان موفق شدند با همكاري پليس آگاهي استان زنجان، قاتل در سر قرار دستگير و در بازرسي از محل اختفاء 2 قبضه سلاح و مقدار زيادي مهمات كشف و ضبط گرديد.

رييس پليس آگاهي استان در خاتمه گفت: متهم در بازجويي به ارتكاب هر سه قتل اعتراف و علت و انگيزه را اختلافات خانوادگي عنوان نموده با تشكيل پرونده قضايي تحويل مقامت قضايي گرديد.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)