۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸
فیلم بیشتر »»
کد ۲۱۳۸۸۷

جورابچيان: بهتر است ته‌وز در سيتي بماند

کیا جورابچيان که مشاور و مدير برنامه هاي ته وز است اذعان کرد که آرزو دارد ته وز در اين باشگاه بماند ولي درعين حال احتمال داد جريان اموردر تابستان به گونه اي ديگر پيش برود.
کيا جورابچيان به کارلوس ته‌وز توصيه کرده است درفصل آينده در منچسترسيتي بماند.
 
به گزارش ساکرنت، جورابچيان که مشاور و مدير برنامه هاي ته وز است اذعان کرد که آرزو دارد ته وز در اين باشگاه بماند ولي درعين حال احتمال داد جريان اموردر تابستان به گونه اي ديگر پيش برود.

پس از يک درگيري و تنش سه ماهه، ته وز سرانجام به ترکيب منچسترسيتي بازگشت و نقشي کليدي در صعود اين تيم و کسب نخستين جام قهرماني پس از 44 سال ايفا کرد.

به نظر مي رسد که اين بازيکن آرژانتيني اختلافاتش را با '' روبرتو مانچيني'' سرمربي ايتاليايي منچسترسيتي حل و فصل کرده و مي تواند مدتي طولاني در اين تيم بماند.

وي گفت: کارلوس دوراني متلاطم را گذرانده است اما به هر حال آن دوران سپري شده و صد درصد مطيع شده است. او اختلافاتش را حل کرده و اکنون رابطه خوبي با روبرتو دارد.

جورابچيان درباره برنامه ته وز در فصل آينده گفت: شخصا اميدوارم او بماند و به دستاوردهاي اروپايي اش همراه با اين تيم بيفزايد. به هر حال بايد منتظر ماند و ديد چه خواهد شد. در فوتبال هيچ وقت نمي توانيد صد درصد با اطمينان بگوييد يک نفر در تيم مي ماند يا نه.

وي افزود: کارلوس گفته است که در منچستر خوشحال است و احساس مي کند در اين شهر جا افتاده است. هيچ کس بيش تر از کارلوس خواهان پيروزي در ديدار آينده منچستر سيتي نيست.


ارسال به دوستان