۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۴۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳ - ۲۴-۰۲-۱۳۹۱
کد ۲۱۴۰۲۶
انتشار: ۰۸:۲۳ - ۲۴-۰۲-۱۳۹۱
وبلاگ iMore اپل منتشر کرد

iPad جدید کوچک‌تر می‌شود

شرکت آمازون تبلت کیندل فایر خود را با صفحه نمایش ۷ اینچی و قیمت ۱۹۹ دلار پیش از این به بازار عرضه کرده بود.
ایتنا - کارشناسان، این اقدام اپل را پاسخی در برابر کیندل فایر آمازون می‌دانند.

شرکت اپل اعلام کرد قصد دارد تا ماه اکتبر iPad ۷ اینچی عرضه کند.

بر اساس گزارش تلگراف، به گفته برخی منابع نزدیک به مدیران شرکت اپل، این شرکت قصد دارد تا ماه اکتبر iPad جدید خود را با صفحه نمایش ۷ اینچی معرفی کند.

اپل قرار است تا محصول جدید خود را که به عنوان نسل جدید iPad شناخته می‌شود با همان وضوح و کیفیت تصویر iPadهای قبلی یعنی ۲۰۴۸*۱۵۳۶ پیکسل عرضه کند.
 
وبلاگ iMore شرکت اپل با انتشار این خبر اعلام کرده iPad ۷ اینچی اپل قیمتی حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ دلار خواهد داشت.

اغلب شایعات مربوط به محصولات جدید اپل و اخبار داخلی این شرکت توسط این وبلاگ فاش می‎شوند.

کارشناسان، این اقدام اپل را پاسخی در برابر کیندل فایر آمازون می‌دانند.

شرکت آمازون تبلت کیندل فایر خود را با صفحه نمایش ۷ اینچی و قیمت ۱۹۹ دلار پیش از این به بازار عرضه کرده بود.

پیش از این اختلافات زیادی برای عرضه تبلت در اندازه کوچک‌تر از iPadهای فعلی (۹.۷ اینچی) در شرکت اپل وجود داشت.

استیو جابز مدیرعامل و موسس فقید این شرکت معتقد بود که برنامه‌نویسان تمایلی برای طراحی نرم‌افزار مخصوص تبلت‌هایی با صفحه نمایش کوچک ندارند.
 
ولی اگر ادعای وبلاگ iMore در مورد این محصول درست بوده و کیفیت تبلت ۷ اینچی اپل با iPadهای قبلی تفاوتی نداشته باشد، این محصول می‌تواند شانس خوبی برای رقابت در بازار داشته باشد.
 

برچسب ها: ipad
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر