۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۶ - ۲۶-۰۲-۱۳۹۱
کد ۲۱۴۵۷۸
انتشار: ۱۹:۲۶ - ۲۶-۰۲-۱۳۹۱

وزیر کار: مرتضوی به طور طبیعی سر کارش است و استیضاح برای من تازگی ندارد

شیخ الاسلامی درباره اینکه آیا این خبر صحت دارد که شما اعضای هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی راعزل کرده اید، گفت: این خبر کذب است و من هیچ یک از اعضای هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی را برکنار نکرده ام.
وزیر تعاون، کار و رفاه ‌ضمن تکذیب برکناری مرتضوی و انتصاب شهاب‌الدین صدر در تأمین اجتماعی گفت که مرتضوی ‌به طور طبیعی در حال انجام دادن کار خودش است.

عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به سؤالی درباره بحث برکناری مرتضوی از سازمان تامین اجتماعی و احتمال برکنار شدن برخی از گزینه‌ها همچون سید شهاب‌الدین صدر برای در اختیار گرفتن این پست گفت: همیشه چنین حرف‌هایی مطرح می شود اما تا آنجایی که من می‌دانم، هیچکدام از آنها صحت ندارد.

وی افزود: آقای مرتضوی به طور طبیعی در حال انجام دادن کار خودشان هستند.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار فارس درباره اینکه برخی از نمایندگان قصد دارند با شکایت به دیوان عالی عدالت اداری سبب برکناری مرتضوی شوند، گفت: این صحبت را باید از همان کسانی بپرسید که این صحبت‌ها را مطرح کردند و من نمی‌دانم که آیا چنین کاری را می‌توان انجام داد یا نه.

همچنین مهر نوشت: شیخ الاسلامی درباره اینکه آیا این خبر صحت دارد که شما اعضای هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی راعزل کرده اید، گفت: این خبر کذب است و من هیچ یک از اعضای هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی را برکنار نکرده ام.

وی همچنین درباره اینکه موضع گیری اخیر سعید مرتضوی مبنی بر اینکه اظهارات توکلی دروغ است و وی (مرتضوی) به هیچ قول شرفی به هیچ کس نداده است افزود: این موضوع را باید از خود مرتضوی سئوال کنید اگر جلسه ای هم برگزار شده نمایندگان مجلس در آن جلسه حضور داشته اند نه بنده.

شیخ الاسلامی گفت: من از جزئیات جلسات مرتضوی با نمایندگان خبر ندارم و تمایلی هم ندارم که درباره این موضوع اظهارنظر کنم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره اینکه اگر مرتضوی از تامین اجتماعی برکنار نشود استیضاح شما بار دیگر در دستور کار مجلس قرار می گیرد و آیا از ادامه روند استیضاح خود در مجلس خبر دارید یا نه افزود: من یک بار این روند را طی کرده ام.

 وی اظهار داشت: استیضاح موضوع تازه ای برای من نیست.

شیخ الاسلامی درپاسخ به این سئوال که رایزنی نمایندگان شاخص مجلس درباره برکناری مرتضوی از تامین اجتماعی را چگونه ارزیابی می کنید و با اقدام این نمایندگان موافق هستید یا نه گفت: اگر قرار باشد حرفی زده شود این حرف بین دو نفر و در پشت درهای بسته گفته می شود.

ارسال به دوستان