۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۲۷-۰۲-۱۳۹۱
کد ۲۱۴۶۹۰
انتشار: ۱۰:۱۶ - ۲۷-۰۲-۱۳۹۱

دایی سرمربی تیم ملی سوریه می شود؟!

برخی از رسانه های عربی خبر داده اند که علی دایی یکی از کاندیداهای فدراسیون فوتبال سوریه برای سرمربیگری تیم ملی سوریه است.
عصر ایران ورزشی - پس از قطعی شدن جدایی علی دایی از راه آهن، شایعات گوناگونی درباره آینده فعالیت او به عنوان مربی فوتبال به گوش می رسد.

برخی از رسانه های عربی خبر داده اند که علی دایی یکی از کاندیداهای فدراسیون فوتبال سوریه برای سرمربیگری تیم ملی سوریه است.

این در حالی است که در تبریز هم خبرهایی دال بر ضور دایی در تراکتورازی تبریز به گوش می رسد.

ظاهراً در صورتی که امیر قلعه نویی به استقلال برود، دایی گزینه ای جدی برای مسئولان تراکتورسازی است.

علي دايي بعد از آخرين بازي‌اش در ليگ برتر اعلام کرد که ديگر حتي به ماندن در راه آهن هم فکر نمي‌کند.
 
 بعد از اين که خبر انتقال راه اهن به مشهد و تمام مشکلات اين تيم براي حضور در ليگ برتر مطرح شد احتمال جدايي دايي قوت بيشتري گرفت.
ارسال به دوستان
عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت