۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۵۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۰۲-۰۳-۱۳۹۱
کد ۲۱۵۷۵۵
انتشار: ۱۴:۵۴ - ۰۲-۰۳-۱۳۹۱

سفارت ایران در سوریه ربوده شدن سه ایرانی را تایید كرد

كاردار سفارت ایران در سوریه گفت كه آقایان 'مرتضی عادلی'، 'حسین عالی نژاد' و 'اسماعیل محمد زینالی ' سه راننده كامیونی هستند كه حامل بار از ایران به مقصد سوریه بوده و شب گذشته ربوده شدند.
كاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه روز سه شنبه خبر ربوده شدن سه راننده كامیون ایرانی را كه از تركیه وارد خاك سوریه شده بودند ،تایید كرد.

به گزارش ایرنا، عباس گلرو افزود كه این سه كامیون دار ایرانی روز گذشته (دوشنبه) از تركیه وارد خاك سوریه شده بودند كه ربوده شدند.

وی افزود : با وجود هشدارهای مكرر سفارت جمهوری اسلامی ایران و ارگان های ذیربط مبنی بر سفر نكردن زمینی اتباع ایرانی به سوریه، متاسفانه برخی با بی توجهی و بی اعتنایی به هشدارهای صورت گرفته و بدون هماهنگی با سفارت و مراجع ذیربط ، از طریق تركیه ، زمینی وارد سوریه شده و از سوی گروه های مسلح معارض سوریه مورد حمله قرار گرفته و ربوده می شوند.

كاردار سفارت ایران در سوریه گفت كه آقایان 'مرتضی عادلی'، 'حسین عالی نژاد' و 'اسماعیل محمد زینالی ' سه راننده كامیونی هستند كه حامل بار از ایران به مقصد سوریه بوده و شب گذشته ربوده شدند.

گلرو بی توجهی مسئولان شركت پیمانكار و شركت حمل و نقل نسبت به هشدارهای قبلی سفارت جمهوری اسلامی ایران را عامل اصلی این حادثه دانست.

این مقام ایرانی در ادامه خاطر نشان كرد كه در نتیجه تلاش های مستمر سفارت ایران در سوریه طی چند ماه گذشته موفق شدیم تا شهروندان ربوده شده ایرانی را از دست ربایندگان آزاد كنیم .

وی افزود كه متاسفانه این بی توجهی، همه زحماتی را كه جهات ذیربط در آزادسازی اتباع ایرانی ربوده شده قبل از این حادثه انجام داده بودند ، خنثی كرد.
ارسال به دوستان
مشاور امنیت ملی آمریکا: حملات به حزب الله در لبنان ممکن است به توقف خشونت ها منجر شود تغییر ساعت کار اداره‌های اردبیل تا ۴ مهر کمک‌های مردمی پرویز پرستویی در کوره پزخانه‌ای در زاهدان محل خاکسپاری پیکر محمود حکیمی تساوی استقلال خوزستان مقابل چادرملو در خانه هوادار به فولاد هم باخت/ سه امتیاز شیرین یحیی از دل تیم بحران‌زده رحمتی وزیر خارجه اوکراین: روسیه برای حملاتی به تاسیسات هسته‌ای اوکراین قبل از زمستان برنامه‌ریزی کرده لاوروف: سلاح‌ هایی داریم که در صورت استفاده، عواقب بسیار جدی خواهد داشت هشدار ماکرون به نتانیاهو: شما منطقه را به سمت جنگ می‌برید چرا مجلس به تعطیلی پنجشنبه و جمعه رای داد؟ جام جهانی فوتسال/ افغانستان بازی را به اوکراین واگذار کرد اختلاف بین هریس و ترامپ افزایش یافت این افراد در پاییز افسرده می‌شوند/ علائم افسردگی رواج فروش دلاری مسکن در مناطق لوکس تهران / مافیای املاک می‌خواهد خانه ریالی را با قیمت جهانی عرضه کند آغاز رای گیری زودهنگام در برخی ایالت‌ های آمریکا