۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۱۰-۰۳-۱۳۹۱
کد ۲۱۷۰۷۴
انتشار: ۱۳:۵۲ - ۱۰-۰۳-۱۳۹۱

توسعه پلت‌فرم‌های ایران خودرو با همکاری دانشگاه‌ها

نجم الدین، فن‌آوری سوخت را مهم ترین اولویت نوآوری ذکر کرد و ضمن دعوت از مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی برای همکاری در طراحی و توسعه پلتفرم های جدید ایران خودرو، گفت: این گروه صنعتی در جذب علم و فناوری سابقه درخشانی دارد و همکاری ها را با آغوش باز می پذیرد.
مدیرعامل ایران خودرو گفت: برای توسعه پلت‌فرم‌های جدید خود، از همکاری نهادهای علمی و پژوهشی استقبال می‌کنيم.

به گزارش ایکوپرس، جواد نجم الدین، درمراسم چهارمین نمایشگاه نوآوران ایران خودرو که با حضور قائم مقام وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی و مدیران ارشد گروه برگزارشد، با بیان مطلب بالا گفت: روی این پلتفرم‌ها که در کلاس‌های B و D در دست طراحی و توسعه است، در مدت 10 سال چندین مدل خودرو تولید خواهد شد که نخستین مورد آن در سال 1393 خواهد بود.

وی، از عزم گروه صنعتی برای بهره‌مندی از ظرفیت های تحقیقاتی و علمی شرکت، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی در این حرکت خطیر خبر داد و گفت: این همکاری ضمن کوتاه کردن مسیر رسیدن به هدف، کاهش هزینه و ارتقای طراحی را نیز در پی دارد.

نجم الدین، فن‌آوری سوخت را مهم ترین اولویت نوآوری ذکر کرد و ضمن دعوت از مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی برای همکاری در طراحی و توسعه پلتفرم های جدید ایران خودرو، گفت: این گروه صنعتی در جذب علم و فناوری سابقه درخشانی دارد و همکاری ها را با آغوش باز می پذیرد.

وي کاهش قیمت تمام شده از راه به کارگیری خلاقیت و نوآوری های کارکنان را یک الزام و فن‌آوری‌های کاهش مصرف سوخت را اولویت نخست استفاده از ایده های کارکنان دانست و گفت: نوآوری از لوازم تولید صادرات محور، خودکفایی، رقابت پذیری و رشد پایدار ملی است و تعلل در به کارگیری این ابزار موثر، مشتریان را دور می کند.

او تحول اقتصادی حاصل از هدفمندی یارانه ها را از موضوعاتی دانست که بهره گیری از خلاقیت و نوآوری را به منظور تعدیل تنش های ناشی از تحول اقتصادی و پیشگیری از افزایش هزینه ها، ضرورت می بخشد.

مديرعامل ايران خودرو، کاهش قیمت تمام شده تولید و جهش کیفیت را مهم ترین اهداف ایران خودرو از به کارگیری ایده های خلاق، و عدم نوآوری را عامل از بین رفتن بسیاری شرکت ها ذکر و اظهار كرد: جنگ اصلی دنیای امروز جنگ قیمت‌هاست و چین از همین راه توانسته چند صد میلیارد دلار صادرات حتی به بازار آمریکا داشته باشد.

ارسال به دوستان
سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / جایزه ۷ میلیون دلاری امریکا برای دستگیری "ابراهیم عقیل" بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس) استراتژی "گزینه پیش فرض" چیست؟ (فیلم) کدام ویتامین کلید درمان میگرن است؟ صندل‌ های چرمی توت ‌عنخ‌ آمون؛ نماد نابود کردن دشمنان! (+تصاویر) ابراهیم عقیل ؛ مردی که آمریکا از قرن گذشته دنبالش بود