۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۷۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱:۵۵ - ۱۵-۰۳-۱۳۹۱
کد ۲۱۷۵۳۲
انتشار: ۰۱:۵۵ - ۱۵-۰۳-۱۳۹۱

واکنش دادستان ‌تهران به افشاگری‌ امیرخسروی

دادستان عمومی و انقلاب تهران تاکید کرد: اگر این موضوع که افرادی از خروج خاوری از کشور اطلاع‌داشته‌اند برایمان محرز شود، در این زمینه اقدام خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، عباس جعفری دولت‌آبادی در حاشیه مراسم بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره خروج مدیرعامل سابق بانک ملی از کشور اظهار کرد: کیفرخواست برای آقای خاوری صادر شده و در مورد کسانی هم که از خروج او مطلع بوده‌اند اگر به نتیجه‌ای برسیم، اقدام خواهیم کرد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی دیگر در مورد مسئولانی که از سوی «مه‌آفرید امیرخسروی» ـ متهم ردیف اول پرونده فساد بزرگ مالی ـ نامشان در دادگاه ذکر شده است، گفت: مطلب خاصی گفته نشده است. متهم فقط گفته است که با آنان ملاقات کرده و ملاقات کردن هم جرم نیست.

دادستان تهران در پاسخ به سوالی دیگر نیز اطمینان داد که دادگاه رسیدگی به پرونده فساد بزرگ مالی، "صوری" و "ظاهری" نیست.

ارسال به دوستان
کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / ابراهیم عقیل، تحت تعقیب امریکا بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس)