۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۷۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۱۶-۰۳-۱۳۹۱
کد ۲۱۷۷۰۳
انتشار: ۱۱:۰۵ - ۱۶-۰۳-۱۳۹۱

‌ابوترابی‌فرد و باهنر ‌نائب رئیس اول و ‌دوم مجلس نهم شدند

ابوترابی‌فرد با 232 رأی و محمدرضا باهنر با 179 رأی از مجموع 271 رأی حاصله به عنوان نواب اول و دوم هیئت رئیسه دائم برای اولین سال فعالیت مجلس نهم انتخاب شدند.

فارس: حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد و ‌محمدرضا باهنر با رأی نمایندگان مجلس به عنوان نواب اول و دوم هیئت رئیسه دائم پارلمان نهم برگزیده شدند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) پارلمان و در ادامه رأی‌گیری برای نهایی کردن اعضای هیئت رئیسه دائم مجلس نهم، نواب هیئت رئیسه را انتخاب کردند.

بر اساس این گزارش، محمدرضا باهنر و حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد نمایندگان تهران و حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده اصفهان برای تصدی این سمت کاندیدا شده بودند که ‌حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد با 232 رأی و محمدرضا باهنر با 179 رأی از مجموع 271 رأی حاصله به عنوان نواب اول و دوم هیئت رئیسه دائم برای اولین سال فعالیت مجلس نهم انتخاب شدند.

سالک نیز 85 رأی نمایندگان را به خود اختصاص داد.

ارسال به دوستان
وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟