۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۷۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۱۷-۰۳-۱۳۹۱
کد ۲۱۷۸۸۲
انتشار: ۱۱:۱۴ - ۱۷-۰۳-۱۳۹۱

پيش‌فروش رانا از مرز 18هزار دستگاه‌ گذشت

وي افزود : پيش فروش خودرو رانا از هشتم خرداد با وديعه پرداخت 10 ميليون تومان و موعد تحويل به انتخاب مشتري از مهر تا آذر ماه سال جاري آغاز شده بود .

ایکوپرس: پيش فروش خودرو رانا از مرز 18 هزارو 500 دستگاه گذشت که اين امر نشان دهنده توجه مردم به توليد خودرو با برند ايراني و با امنيت بالا است .     

مهندس عبد اله بابايي معاون بازار يابي و فروش ايران خودرو با بيان اين مطلب گفت : پيش فروش خودرو رانا از هشتم تا پانزدهم خرداد ماه سال جاري ادامه داشت .

وي افزود: پيش فروش خودرو رانا  از هشتم خرداد با وديعه پرداخت 10 ميليون تومان و موعد تحويل به انتخاب مشتري از  مهر تا آذر ماه  سال جاري آغاز شده بود .

با بايي خاطر نشان ساخت: خودرو رانا نمونه اي از يک خودرو  کاملا ايراني است .  در طراحي ظاهري " رانا" با ارائه سيمايي متفاوت جهت معرفي برند ايران خودرو، مدرنيته و پويايي به بيننده القا مي شود بي آنکه اهداف قيمتي را تحت تاثير قراردهد.

معاون بازار يابي و فروش ايران خودرو تصريح کرد: رانا" خودرويي است با سطح ايمني خودروهاي مدرن چه در بخش ايمني فعال و چه در بخش غير فعال و بدون هيچ گونه وابستگي به خارج از کشور توليد مي شود.

وي با اشاره به اينکه خودرو رانا دوستدار محيط زيست است ، افزود : درسال توليد ملي قراراست  50 هزار دستگاه خودرو رانا توليد و روانه بازار شود که اين ميزان هم تا سقف 200 هزار دستگاه در سال قابل افزايش است .

ارسال به دوستان
تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد