۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۸۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۷ - ۱۹-۰۳-۱۳۹۱
کد ۲۱۸۲۱۸
انتشار: ۱۸:۴۷ - ۱۹-۰۳-۱۳۹۱

گزارش بولتن نیوز از وضعیت رونقی

سایت بولتن نیوز نوشت:

اخیراً جوسازی های سنگین رسانه ایی توسط بی بی سی درباره یکی از محکومین دستگاه قضایی صورت گرفته و تلاش شده تا با وخیم نشان دادن وضعیت سلامتی وی ، موجبات آزادی موقت وی را فراهم آورند . این در حالی است که بررسی های خبرنگار بولتن نیوز، از پشت پرده اقدامات حسین رونقی ملکی و حامیان رسانه ای و سیاسی وی حکایت دارد.

بنابر این گزارش، در حالی که پدر رونقی ملکی در مصاحیه های متعدد با رسانه های معاند نظام از وضعیت بحرانی فرزند خود خبر داده و اعلام کرده بود که اگروی معالجه نشود طی روزهای آینده خواهد مرد، مشاهدات خبرنگار ما در بیمارستانی که وی بستری شده، مطالعه اسناد پزشکی و همچنین اظهارات پزشک معالج حکایت از واقعیت دیگری دارد .

بر اساس این  گزارش، بر خلاف ادعاهای خانواده متهم، بی بی سی و سایر رسانه های حامی رونقی ملکی، نه تنها کلیه های متهم از کار نیافتاده بلکه بیماری وی یک بیماری مادرزادی ( تنگی حالب ) بوده و ارتباطی با جریان بازداشت و زندان وی ندارد و این مهم توسط دکتر گوران  پزشک معالج وی نیز مورد تایید قرار گرفته است. در واقع این بیماری ، معمولی بوده و حالت اورژانسی نداشته و فقط بدلیل خودداری حسین رونقی ملکی از درمان ، تشدید شده است !

در برگه پذیرش بیمارنیز ، وضعیت جسمی متهم نرمال ثبت شده و مدارک موجود که در صورت نیاز قابل انتشار هم هست، از وضعیت عادیِ وی حکایت دارد.

نکته مهم وقابل توجه این که بر خلاف ادعاهای حسین رونقی و خانواده اش خطر مرگ وی را تهدید نمی کند و در حالی که حسین رونقی ملکی در اعتصاب غذا به سر می برد! نتیجه آزمایش خون وی که در اختیار سایت بولتن نیوز می باشد برای فاکتورهای مختلف خونی و الکترولیت ها ، وضعیت نرمال را نشان داده است !

از سوی دیگر این مجرم که هم خود و هم خانواده اش درخواست بستری و معالجه اش را داشته اند ؛ پس از انتقال و بستری اش در بیمارستان هم مانع انجام عمل جراحی شده و هم کتباً مخالفت خود را با تزریق دارو و سرم اعلام نموده و لذا معلوم نیست در بیمارستان چه می کند ؟! البته کاملآً مشخص است که هدف آنها جوسازی و خارج نمودن زندانی از حبس بوده و دغدغه معالجه و بیم از مرگ وی کاملا کذب میباشد.

بررسی های خبرنگار بولتن نیوز و ملاقات با این مجرم در بیمارستان، مصاحبه با پزشک معالج وی، نتایج آزمایشات و همچنین اسناد پزشکی موجود که بزودی منتشر خواهند شد، نشان از این دارد که حسین رونقی ملکی و حامیانش فقط به دنبال جوسازی هستند تا از این طریق هم به هدف خود که رهایی از زندان و در نهایت فرار از ایران است برسند و هم در تلاش هستند تا با پیروزی مقابل دستگاه قضایی بدعتی برای سایر مجرمان و تبهکاران بگذارند تا با جو سازی و دروغ پردازی و سایر اقدامات شرم آور و تحت فشار گذاشتن مسئولان و دستکاه قضایی بتوانند از چنگال قانون رهایی پیدا کرده و به اهداف شوم خود برسند و پیش بینی می شود اگر دستگاه قضایی و مسئولان نظام در این خصوص کوتاه بیایند، سناریوی رونقی ملکی به زودی توسط سایر مجرمان اجرا خواهد شد.
ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است