۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۸۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۲۰-۰۳-۱۳۹۱
کد ۲۱۸۲۷۷
انتشار: ۰۹:۲۳ - ۲۰-۰۳-۱۳۹۱

آغاز هفتمین جلسه دادگاه اختلاس از بیمه و استانداری

در کیفرخواست این بخش از پرونده "ج.الف" معروف به آقای خاص به عنوان متهم ردیف اول پرونده حضور دارد و نام دو تن از معاونان استاندار تهران نیز در میان 24 متهم پرونده است.

هفتمین جلسه رسیدگی به پرونده اختلاس بزرگ از بیمه و استانداری به ریاست قاضی مدیرخراسانی و با حضور تعدادی از متهمان در دادگاه کیفری استان تهران آغاز شد.

به گزارش مهر، با پایان یافتن رسیدگی به بخش اختلاس در شرکت بیمه ایران از جلسه گذشته قضات دادگاه رسیدگی به اختلاس در بخش استانداری را آغاز کرده اند.

در کیفرخواست این بخش از پرونده "ج.الف" معروف به آقای خاص به عنوان متهم ردیف اول پرونده حضور دارد و نام دو تن از معاونان استاندار تهران نیز در میان 24 متهم پرونده است.

در جلسه روز چهارشنبه به اتهامات معاون سابق فنی و عمرانی استانداری تهران رسیدگی شد.

در این جلسه وکلای متهمان نیز حضور دارند و قرار است کیفرخواست متهمان توسط قاضی ذبیحی زاده نماینده دادستان تهران قرائت شود. همچنین قاضی مرادی، جهانی، کوهکن و ملکی چهار قاضی مستشار این دادگاه هستند.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)