۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد ۲۱۸۴۰۳

ایتالیا یکی از شانس‌های قهرمانی است

دینو زوف، دروازه‌بان سال‌های دور تیم ملی ایتالیا گفت: من ایتالیا را یکی از 4 شانس بدست آوردن عنوان قهرمانی در یورو 2012 می‌دانم. بیشتر مردم و کارشناسان از اسپانیا و آلمان به عنوان شانس قهرمانی یاد می‌کنند اما من معتقدم ایتالیا نیز توانایی فتح اروپا را دارد.
فارس - دروازه‌بان سال‌های دور تیم ملی ایتالیا، این تیم را یکی از شانس‌های قهرمانی در یورو می‌داند.

به نقل از رادیو مانا مانا، تیم ملی ایتالیا مدتی است با رسوایی‌های مربوط به شرط بندی دست به گریبان است و دوران خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. آنها در دیدار دوستانه خود با روسیه نیز 3 بر صفر مغلوب شدند ولی با این حال دینو زوف نظر دیگری دارد.

زوف در این مورد گفت: من ایتالیا را یکی از 4 شانس بدست آوردن عنوان قهرمانی در یورو 2012 می‌دانم. بیشتر مردم و کارشناسان از اسپانیا و آلمان به عنوان شانس قهرمانی یاد می‌کنند اما من معتقدم ایتالیا نیز توانایی فتح اروپا را دارد. در گروه سختی قرار داریم ولی می‌توانیم به مرحله بعد راه پیدا کنیم.

به نظر می‌رسد ایتالیا در دیدار نخست خود در گروه C سیستم بازی خود را به 2-5-3 تغییر دهد. این سیستم دلخواه زوف است.

وی در این مورد نیز گفت: اگر تیم ملی سیستمش را تغییر دهد تعجبی نخواهم کرد. یک مربی خوب باید انعطاف پذیر بوده و بداند در چه بازی‌هایی تیمش را با شرایط وفق دهد. تیم کنونی نسبت به جام جهانی 2006 تجربه کمتری دارد. بازیکنانی مانند ماریو بالوتلی و امانوئله جیاکرینی نخستین تورنمنت بزرگ خود را تجربه می‌کنند. این نشانه خوبی است زیرا می‌دانیم که ایتالیا در حال رشد کردن است.

ارسال به دوستان