۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۲۴-۰۳-۱۳۹۱
کد ۲۱۸۹۲۵
انتشار: ۰۹:۲۰ - ۲۴-۰۳-۱۳۹۱

تعرفه مکالمه و ارتباط تصویری رایتل اعلام شد

بر این اساس، این کمیسیون، سقف تعرفه هر دقیقه مکالمه صوتی (معمولی) درون شبکه‌ای را برای این اپراتور 59.9 تومان تصویب کرد.

فارس: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در آخرین جلسه تعرفه هر دقیقه مکالمه صوتی (معمولی) درون شبکه‌ای اپراتور سوم را 59.9 تومان، مکالمه تصویری 160 تومان، پیامک لاتین 222 ریال و پیامک فارسی 89 ریال تصویب کرد.

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در آخرین جلسه خود،  تعرفه‌های نهایی اپراتور سوم تلفن همراه را تصویب کرد.

بر این اساس، این کمیسیون، سقف تعرفه هر دقیقه مکالمه صوتی (معمولی) درون شبکه‌ای را برای این اپراتور 59.9 تومان تصویب کرد.

همچنین سقف تعرفه پیامک لاتین 222 ریال و پیامک فارسی 89 ریال مصوب شده که برای سیم‌کارت اعتباری می‌تواند 20 درصد بیشتر باشد.

همچنین سقف تعرفه تماس تصویری نیز این اپراتور هر دقیقه 160 تومان تصویب شده است.

این مصوبه در آخرین جلسه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تصویب شده و هنوز به امضا نرسیده است.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)