۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۸ - ۲۴-۰۳-۱۳۹۱
کد ۲۱۹۰۸۲
انتشار: ۲۰:۵۸ - ۲۴-۰۳-۱۳۹۱

امیدوار رضایی: محسن رضایی در حال مطالعه برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری است

امیدوار رضایی نماینده مجلس هشتم درباره انتشار اخباری درباره اعلام کاندیداتوری برادرش محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری آینده و صحت و سقم این دست از خبرها گفت: هرچند تا انتخابات زمان زیادی باقی مانده است، اما تقاضاهای بسیار زیادی از وی صورت گرفته ولی محسن رضایی هنوز به این تقاضاها جواب قطعی نداده و در حال مطالعه این موضوع است.
برادر محسن رضایی گفت که تقاضاهای بسیار زیادی از محسن رضایی برای حضور در انتخابات آینده صورت گرفته ولی وی هنوز به این تقاضاها جواب قطعی نداده و در حال مطالعه این موضوع است.

به گزارش فارس، امیدوار رضایی نماینده مجلس هشتم درباره انتشار اخباری درباره اعلام کاندیداتوری برادرش محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری آینده و صحت و سقم این دست از خبرها گفت: هرچند تا انتخابات زمان زیادی باقی مانده است، اما تقاضاهای بسیار زیادی از وی صورت گرفته ولی محسن رضایی هنوز به این تقاضاها جواب قطعی نداده و در حال مطالعه این موضوع است.

وی تاکید کرد: مطالب منتشره در برخی رسانه‌ها درباره کاندیداتوری قطعی محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری خلاف واقع بوده و بهتر است اهالی رسانه همواره رعایت اخلاق حرفه‌ای و امانتداری را مدنظر داشته باشند.

**رسیدن به جام جهانی تلاش بیشتری میخواهد

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در ادامه این گفت‌وگو درباره دیدار اخیر ایران و قطر گفت: تیم ملی ایران می‌توانست بهتر از این کار کرده و نتیجه بهتری را بدست آورد.

وی با بیان این مطلب افزود: هرچند تساوی با قطر در تهران نتیجه خوبی برای تیم ملی نیست ولی به لحاظ جدول، امتیازات بدست آمده و وضعیت رقبا، می‌توان گفت تیم ملی فوتبال ایران هنوز از شانس بالایی برای صعود و راه یابی به جام‌جهانی برخوردار است.

رئیس فراکسیون ورزش در مجلس هشتم افزود: با همت و تلاش بیشتر بازیکنان و کادر فنی تیم پرمهره ایران  می‌تواند به جام جهانی فوتبال راه یافته و پس از چند دوره غیبت در جام جهانی آرزوی مردم ورزش دوست ایران را براورده سازد.
ارسال به دوستان