۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۹۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۳۱-۰۳-۱۳۹۱
کد ۲۱۹۸۶۵
انتشار: ۰۹:۰۴ - ۳۱-۰۳-۱۳۹۱

متقاضيان ثبت نام مسكن مهر پرديس بخوانند

ساخت مسكن مهر با آورده 25 ميليون تومان در پرديس اشتباه مطرح شده است و در پروژه‌هاي فعلي آورده متقاضي براساس انتخاب واحد از 15 ميليون تومان تا 30 ميليون تومان متغير است.

مديرعامل شهر جديد پرديس گفت: در تمام واحدهاي مسكن مهر پرديس كه در حال حاضر در مرحله ثبت نام است، متقاضي بايد 15 تا 30 ميليون تومان آورده داشته باشد و مسكن مهر با آورده حداقل 25 ميليون تومان در پرديس نداريم.

سيدمهدي هدايت -- مدير عامل شهر جديد پرديس—در گفت‌وگو با ايسنا، درباره برخي از شنيده‌ها حاكي از ساخت مسكن هاي مهر در پرديس با آورده حداقل 25 ميليون تومان اظهار كرد: چنين مسكن‌هايي در پرديس قرار نيست ساخته شود و حداقل آورده واحدهاي در حال ساخت، كه زمان ثبت نام از آن 16 خرداد آغاز شده 15 ميليون تومان است.

وي افزود: ساخت مسكن مهر با آورده 25 ميليون تومان در پرديس اشتباه مطرح شده است و در پروژه‌هاي فعلي آورده متقاضي براساس انتخاب واحد از 15 ميليون تومان تا 30 ميليون تومان متغير است.

هدايت با بيان اين‌كه مسكن‌هاي مهر پرديس براي سه دهك ضعيف، متوسط و ثروتمند تهران تدارك ديده شده است، گفت: اين واحدها به دو صورت اجاره 99 ساله و ملكي است و واحدها در قالب بلند مرتبه‌سازي، چهار طبقه و سه طبقه، 10 واحده و سه طبقه شش واحدي ساخته مي‌شود.

مديرعامل شهر جديد پرديس در پايان تصريح كرد: اين واحدها براساس توان مالي متقاضيان واگذار مي‌شود و متقاضيان واحدهاي ملكي بايد تا حدود 10 ميليون تومان آورده بيشتري پرداخت كنند.


ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)