۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۰۱-۰۴-۱۳۹۱
کد ۲۲۰۰۳۶
انتشار: ۱۲:۳۹ - ۰۱-۰۴-۱۳۹۱

فضاسازی دوباره هسته ای آمریکا علیه ایران

به گزارش "رویترز" تصاویر مذکور بعد از پایان مذاکرات مسکو توسط موسسه علوم و امنیت بین المللی (ISIS) منتشر شده اند.

ساعاتی پس از به شکست کشاندن مذاکرات مسکو توسط آمریکا و متحدین غربی اش بار دیگر یک موسسه امنیتی آمریکایی با جو سازی علیه ایران مدعی شد تصاویر ماهواره ای دارد که نشان می دهد ایران در حال پاکسازی سایت نظامی پارچین از اورانیوم است.

به گزارش مهر، بار دیگر در ادامه فضا سازی علیه فعالیتهای هسته ای صلح آمیز ایران و ساعاتی پس از پایان بی نتیجه مذاکرات مسکو به علت کارشکنی و بداخلاقی آمریکا ،انگلیس و متحدین غربی شان یک موسسه امنیتی آمریکا با انتشار تصاویری مخدوش مدعی شد که ایران در حال پاکسازی سایت نظامی پارچین است.

به گزارش "رویترز" تصاویر مذکور بعد از پایان مذاکرات مسکو توسط موسسه علوم و امنیت بین المللی (ISIS) منتشر شده اند.

گفتنی است این ادعای غرب مبنی بر انجام آزمایشات هسته ای در سایت پارچین در حالی تکرار می شود که بارها نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرده است بازرسان آژانس طبق یک مدالیته و برنامه توافقی می توانند از این سایت نظامی ایران بازدید کنند.

همچنین این ادعای مضحک در حالی صورت می گیرد که کسی که کمترین اطلاعاتی درباره مسائل هسته ای داشته باشد می داند که پاکسازی اورانیوم و تشعشات آن از نقطه ای حداقل نیاز به ۱۰ سال زمان دارد.


ارسال به دوستان
6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک