۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۲ - ۰۱-۰۴-۱۳۹۱
کد ۲۲۰۰۷۴
انتشار: ۱۸:۴۲ - ۰۱-۰۴-۱۳۹۱

"منتظر توضیح صالحی درباره دیدارش با وزیر خارجه انگلیس هستیم"

قاضی‌زاده با ذکر این مسأله که قرار است کمیسیون امنیت ملی مجلس موضوع درخواست ملاقات وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر امور خارجه انگلیس در اجلاس اخیر کابل و طرح رابطه مجدد با انگلیس را مورد بررسی قرار دهد، گفت: باید توضیحات آقای صالحی را درباره این خبر بشنویم و بعد در مورد آن اظهار نظر کنیم.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت که منتظر توضیحات صالحی در مورد خبر دیدارش با وزیر خارجه انگلیس هستیم.

به گزارش فارس، سید امیرحسین قاضی‌زاده نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی درخصوص انتشار خبر درخواست ملاقات وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر امور خارجه انگلیس در اجلاس اخیر کابل و طرح رابطه مجدد با انگلیس اظهار داشت: ما هیچ منافع راهبردی مشترکی با انگلیس نداریم که بخواهیم مجدداً با آنها رابطه برقرار کنیم.

وی افزود: انگلیس در طول 400 سال اخیر از موضع سلطه‌طلبی و استعمار با ما برخورد کرده بر همین اساس برقراری رابطه مجدد هیچ ضرورتی ندارد.

قاضی‌زاده با ذکر این مسأله که قرار است کمیسیون امنیت ملی مجلس موضوع ذکر شده را مورد بررسی قرار دهد، گفت: باید توضیحات آقای صالحی را درباره این خبر بشنویم و بعد در مورد آن اظهار نظر کنیم.

نماینده مردم مشهد با بیان اینکه قطعاً ما نمی‌توانیم با انگلیس رابطه داشته باشیم، اظهار داشت: در ماجرای سلمان‌رشدی و همچنین فتنه 88 دشمنی انگلیسی‌ها علیه ما به روشنی معلوم شد.

وی تصریح کرد: باید منتظر بمانیم تا آقای صالحی و وزارت‌خارجه درباره این خبر اظهار نظر کنند و بگویند که اصل این خبر درست است یا غلط.
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید