۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵
فیلم بیشتر »»
کد ۲۲۰۰۹۴

بنتو: نباید چک را دست‌کم بگیریم

پائولو بنتو سرمربی پرتغال عنوان کرد: آن‌چه مهم است برنامه‌ریزی و استراتژی ما در دیدار مقابل چک خواهد بود که باید به خوبی در این‌باره عمل کنیم. باید با اعتماد به نفس و فروتنی در این دیدار به میدان برویم و در دیدار مقابل چک نباید این تیم را دست‌کم بگیریم.
فارس - سرمربی تیم فوتبال پرتغال گفت: در دیدار مقابل چک نباید این تیم را دست‌کم بگیریم.

تیم فوتبال پرتغال به عنوان تیم دوم گروه دوم راهی مرحله حذفی شد تا به مصاف جمهوری چک برود.

دیدار این دو تیم امشب 23:15 به وقت ایران در ورزشگاه ملی شهر ورشو برگزار می‌شود و پرتغالی‌ها به خوبی می‌دانند که بازی دشواری را مقابل شاگردان بیلک خواهند داشت و نباید این تیم را دست‌کم بگیرند.

سلسائو اروپا دیدارهای خود را در اوکراین برگزار می‌کرد و این‌بار با یک روز استراحت کمتر نسبت به جمهوری چک، باید مقابل این تیم در لهستان به میدان برود. این شرایط ممکن است دردسرهایی را برای پرتغال به همراه داشته باشد.

پائولو بنتو سرمربی پرتغال گفت: به یاد داریم که هلند سه بار در خارکیف بازی کرد و تیم ما یک بار مقابل این تیم در این ورزشگاه حاضر شد که خوشبختانه عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: بنابراین من فکر نمی‌کنم که این عوامل در استراتژی ما برای بازی مقابل چک چندان اثرگذار باشد و با 50 یا 60 دقیقه تمرین در این ورزشگاه می‌توان به خوبی با شرایط زمین و مسابقه هماهنگ شد.

بنتو عنوان کرد: آن‌چه مهم است برنامه‌ریزی و استراتژی ما در دیدار مقابل چک خواهد بود که باید به خوبی در این‌باره عمل کنیم. باید با اعتماد به نفس و فروتنی در این دیدار به میدان برویم و این عامل می‌تواند به ما کمک زیادی کند.

ارسال به دوستان