۱۲ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۰۶-۰۴-۱۳۹۱
کد ۲۲۰۶۸۱
انتشار: ۱۲:۴۴ - ۰۶-۰۴-۱۳۹۱

سیل در خلخال روستائیان را بی خانمان کرد (+عکس)

وی با بیان اینکه بارش باران و سیل در روستای" آق بلاغ خلخال" بیش از سایر مناطق بود، بیان کرد: در اثر وارد شدن سیل به این روستا بیش از 20 منطقه مسکونی و سه منزل تخریب شد.

بارش شدید باران همراه با تگرگ و سیلاب در نواحی جنوب اردبیل به تاسیسات زیر بنایی و کشاورزی کوثر و خلخال خسارت زد.

به گزارش مهر، فرماندار شهرستان خلخال قبل از ظهر سه شنبه در بازدید از مناطق سیل زده این شهرستان عنوان کرد: سیل و بارش تگرگ در کمتر از 10 دقیقه شامگاه گذشته خیلی از روستائیان خلخال را بی خانمان و تاسیسات زیربنایی را از بین برد.

طوفان سبب مرگ یک روستایی شد

ذبیح الله عبدالهی افزود: در اثر طوفان و صاعقه یک نفر از روستائیان جان خود را از دست داد و بیش از 100 راس دام تلف شد.

وی با بیان اینکه بارش باران و سیل در روستای" آق بلاغ خلخال" بیش از سایر مناطق بود، بیان کرد: در اثر وارد شدن سیل به این روستا بیش از 20 منطقه مسکونی و سه منزل تخریب شد.

سیل در خلخال

5 کیلومتر از راه روستایی خلخال تخریب شد

به گفته این مسئول بارش شدید باران در روز گذشته پنج و نیم کیلومتر از راههای روستایی خلخال را که به تازگی زیر سازی و آماده آسفالت بود و نیز دو دستگاه پل بزرگ را تخریب کرد.

عبدالهی میزان خسارت اولیه به این منطقه را بیش از 10 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در حال حاضر گروههای امداد و نجات برای برآورد خسارت و امداد رسانی به سیل زدگان در منطقه حضور دارند و اقلام لازم بین آنها در حال توزیع است.

همچنین بارش شدید باران سبب آبگرفتگی و سیلاب در شهرستان کوثر شد و خسارت عمده ای را به باغات میوه این شهرستان وارد کرد.

ارسال به دوستان
شمار شهدای لبنانی به 1928 نفر رسید آمریکا: به‌دنبال تقویت تحریم‌های موجود علیه ایران هستیم روز پرکار حزب الله؛ ۲۷ عملیات علیه اهداف مختلف رژیم صهیونیستی وزارت خارجه آلمان از شهروندان خود خواست ایران را ترک کنند وزیر خارجه عربستان: خشونت در منطقه باید متوقف شود عراقچی: ماشین کشتار رژیم اسرائیل باید متوقف شود اتحادیه اروپا به دنبال تشدید فشار بر روسیه؛ تحریم‌های جدید در راه است دادستان گرمسار: صدور حکم بازداشت فرد توهین‌کننده به پزشکیان کاهش ۱۰ تا ۱۲ درصدی قیمت گوشت در تهران استاندار تهران: جمع‌آوری معتادان متجاهر و تدوین قوانین جدید، راهکار کاهش سرقت در تهران مشاور فرمانده کل سپاه: اگر شب گذشته ۲۰۰ موشک که ۹۰ درصد به اهداف رسید، شلیک شد، این بار چند صد و چندین هزار موشک خواهیم زد اینتر به زبان فارسی از طارمی تشکر کرد؛ ستاره ایرانی در قلب نراتزوری مثلث ایرانی در امارات؛ قایدی، مغانلو و قدوس هم‌تیمی شدند (+عکس) سازمان هواپیمایی: شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام عملیات پروازی پس از ساعت ۵ صبح پنجشنبه هستند چمران: مبارزه ما تا سقوط و از بین رفتن اسرائیل ادامه خواهد داشت؛ چراکه اگر ما این کار را نکنیم آنها می‌کنند