۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد ۲۲۰۷۹۶
ژابی آلونسو در آستانه نبرد با پرتغالی ها:

رونالدو در روش بازی ما تاثیری ندارد

ژابی آلونسو درباره نقش کریس رونالدو در بازی امشب پرتغال - اسپانیا می گوید: ما بازی وی را بررسی می‌کنیم. شاید حداقل هماهنگی را با هم داشته باشیم اما بهترین دفاع در قالب یک تیم را داریم که به وی فضای لازم را نخواهند داد.
هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: روش بازی خود مقابل پرتغال را به خاطر کریس تغییر نمی‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، ژابی آلونسو تأکید کرد که اسپانیا شیوه بازی خود را در دیدار نیمه‌نهایی مقابل پرتغال تغییر نخواهد داد.

هافبک اسپانیا که در دیدار با فرانسه عالی کار کرد، اظهار داشت: 4 تیمی که به نیمه‌نهایی رسیدند، عالی هستند. آنها برای رسیدن به این مرحله عالی کار کردند و بازی‌ها واقعا هیجان انگیز بودند.

وی ادامه داد: بهترین چیز این است که همه تیم‌های باقی مانده می‌‌خواهند توپ را به دست آورند، کنترل بازی را در دست داشته باشند و از آن برای حمله استفاده کنند. همه ما شایستگی رسیدن به این مرحله را داشتیم.

14 گل از 15 گل ملی آلونسو پس از سرمربیگری دل بوسکه در تیم ملی اسپانیا از سال 2008 به ثمر رسیده است و بخشی از آن به دلیل حضور سرخیو بوسکتس در این پست بوده است.

وی در این باره اظهار داشت: بوسکتس هوای مرا دارد. او به من اجازه می‌دهد که بیش از بازی‌های باشگاهی در حملات شرکت کنم.

رونالدو، په‌په و کونترائو سه مرد اصلی تیم بنتو در رئال مادرید هم‌بازی آلونسو هستند. پرتغالی که اسپانیا در جام‌جهانی 2010 آن را حذف کرد، به گفته آلونسو تغییر چندانی پس از بازی‌‌های آفریقای جنوبی نکرده است.

به هر حال آلونسو مطمئن است که اسپانیا شیوه بازی خود را برای پرتغال تغییر نخواهد داد. با هر 3 نفر در این مسابقات صحبت کردم و جای هیچ تعجبی نیست که بهترین نمایش خود را داشته باشند. با وجود همه صحبت‌هایی که درباره رونالدو می‌شود، ما شیوه بازی خود را تغییر نمی‌دهیم.

ژابی آلونسو خاطرنشان کرد: ما بازی وی را بررسی می‌کنیم. شاید حداقل هماهنگی را با هم داشته باشیم اما بهترین دفاع در قالب یک تیم را داریم که به وی فضای لازم را نخواهند داد.



ارسال به دوستان