۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد ۲۲۱۰۴۰

گرد و خاک رویانیان در تمرین پرسپولیس

شما الان قرعه‌کشی و زمان‌بندی‌ها را نگاه کنید بعد هم به داوری‌ها توجه داشته باشید. همه این چیز‌ها مسائلی است که ما منتظر هستیم برای ما مشکل‌ساز شود.

عصر ایران ورزشی- مدیرعامل پرسپولیس که شروعی خوب در فصل نقل و انتقالات داشت و به اندازه تمام تیم های لیگ برتر، برای پرسپولیس ستاره خرید، این روزها برای انتخاب سرمربی این تیم کهکشانی به مشکل خورده است. رویانیان می گوید از ابتدا با سه گزینه مذاکره کرده و بعد تعداد این گزینه ها به چهار نفر رسیده و امشب هم قطعا مشخص خواهد شد که مربی این فصل پرسپولیس کیست.

اما این همه حرف های سردار نیست. او که تا مرز استعفا پیش رفت و در نهایت هم به علی آقای پروین برای انتخاب مربی فصل بعد اختیار تام داد، امروز پس از تمرین پرسپولیس به میان خبرنگاران آمد و این بار ستاد منشور اخلاقی را به باد انتقاد گرفت.

هرچند که در نهایت هم نمی توان از این سخنان رویانیان فهمید که گزینه دایی قطعا منتفی است یانه، اما به هر حال او گفته است فعلا دایی را نمی خواهیم و گزینه اصلی ما کالدرون است.گوشه هایی از گلایه های سردار را که خبرگزاری فارس آن را منتشر کرده در زیر می خوانید:

- در پرسپولیس هیچ کس نمی‌تواند تصمیم بگیرد به جز فردی که همه چیز به او سپرده شده.من و پروین قطعا در مورد سرمربی جدید و کادر فنی ظرف 24 ساعت آینده و شاید کمتر سرمربی پرسپولیس را معرفی خواهیم کرد. اگر دوست دارید علت تأخیر حضور سرمربی را بدانید فقط مسائلی است که پیش پا افتاده بود.

- من به دنبال افراد مختلف نیستم. از روز اول گفتم سه نفر گزینه‌های ما هستند که سپس 4 نفر شدند.

- دایی و مایلی کهن و همچنین حمید درخشان از بزرگان فوتبال پرسپولیس و ایران هستند. من همه این عزیزان را دوست دارم و مخلص تک تک آنها هستم.اما نمی‌توانم همینطور تصمیم بگیرم. باید وسواس به خرج بدهم. ما باید ببینیم که چه مربی برای فردا و کدام مربی برای دو سال دیگر به درد ما می‌خورد. تصمیم من در آخرین فکر کردن گزینه خارجی است.

- من خودم عاشق علی دایی هستم اما آماری که از طریق سایت‌ها دریافت کردم اول همه به خوزه مانوئل رای دادند چون در 10 سال 11 قهرمانی داشت. در قاره آفریقا 4 جام گرفت. گزینه اول من خوزه مانوئل بود.این گزینه بسیار خوب بود اما با این پول کلان نتوانستم او را به ایران بیاورم. به همین دلیل به دنبال دومین گزینه پرسپولیس یعنی کالدرون رفتم و سپس با متسو گفت‌وگویی داشتم.

- در حال حاضر باز هم به دنبال کالدرون و متسو هستیم. من از متسو تشکر می‌کنم چون او عاشق پرسپولیس بود. درست است متسو اعلام کرده که نمی‌تواند بیاید اما من کارم را باز ادامه می‌دهم انشاءالله تا امشب سعی می‌کنم گزینه پرسپولیس را اعلام می‌کنم.

- متاسفانه با متسو در ایران برخورد بدی داشتند که گفت نمی‌خواهم بیایم. البته من نمی‌دانم این افراد اصلا برای فدراسیون هستند یا خیر.

- شما از کدام منشور اخلاقی حرف می‌زنید. مردی اهل کشور فرانسه مسلمان شده به نظر شما این کار منشور اخلاقی است. یک خارجی به ایران می‌آوریم و هزار کار جورواجور انجام می‌دهیم اما بعد چه کاری می‌کنیم. آقایان این حرف‌ها خوب نیست آنها که این حرف را می‌زنند بیشتر دقت کنند. اصلا آقایان اگر راست می‌‌گویید و به منشور اخلاقی پایبند هستید‌ در ماه مبارک رمضان فوتبال را تعطیل کنید. شما که به خاطر یک اخم کی‌روش جام حذفی را تعطیل می‌کنید، چه طور برای رضای خدا و برای دین اسلام و خدای بزرگ لیگ را تعطیل نمی‌کنید در حالی که در ماه رمضان ماه عبادت و خدا را داریم بعد می‌گویید باید اخلاق درست شود.

- در ماه رمضان همه بخاطر دین مبین اسلام روزه می‌گیرند اما آقایان با این کارشان همه را گرفتار خودشان می‌کنند. کاری می‌کنند که به جای اینکه افراد به دنبال خودسازی و راز و نیاز باشند، به دنبال فوتبال و حواشی آن بروند. آقایان اگر راست می‌گویید ماه رمضان ماه ضیافت الهی را تعطیل کنید و به فکر اخم آقای کی‌روش نباشید.

- من فقط متسو را به خاطر برخوردهایی که با او کردند نمی‌خواهم بیاورم اما تصمیم نهایی‌ام را نگرفتم. در حق متسو هنوز نیامده ظلم شده هنوز نیامده تمام حاشیه‌ها را برای متسو ساخته‌اند اگر او فردا بیاید، چه بلایی به نظر شما سر او خواهد آمد و بر روی سکوها چه اتفاقاتی می‌افتد. آیا اومی‌تواند کارش را انجام دهد.

- گزینه اول من برای سرمربیگری پرسپولیس فعلا کالدرون است به او گفتم قیمتت را کمی پایین‌تر بیاور تا ما بتوانیم با او قرارداد ببندیم. ایمیلی برای او فرستادم که منتظرم او به من جواب بدهد.

- من استعفایی اعلام نکردم اما خیلی دوست دارم از فوتبال بروم. چون بازی‌های عجیبی را در این فوتبال می‌خوانم و تا الان ندیده بودم من نامه‌ای نوشتم و به پروین گفتم چون می‌خواهم بروم شما بیا امورات را بر عهده بگیر. به پروین گفتم توبیا تا من خیالم راحت بشود. ایشان وقتی این کلمه را شنید و یک نامه را دست من دید غش کرد. البته به هواداران بگویم من مقابل همه چیز مقاومت می‌کنم و تا پای جان می‌ایستم و کوتاه نمی‌آیم.

- در فصل جدید مطمئن باشید مشکلات متفاوتی را برای ما درست می‌کنند. نگران نباشید شما الان قرعه‌کشی و زمان‌بندی‌ها را نگاه کنید بعد هم به داوری‌ها توجه داشته باشید. همه این چیز‌ها مسائلی است که ما منتظر هستیم برای ما مشکل‌ساز شود. من باز هم باید اینجا تکرار کنم به خاطر یک اخم جام حذفی را تعطیل می‌کنند و به خاطر خدا در ماه رمضان هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند.

- دایی شخصیتی بزرگ در فوتبال ماست و این حرفها نیست. ما نباید پشت سر او حرف بزنیم و باید شان و شئونش را نگه داریم. ممکن است به او فکر کنیم اما او را به پرسپولیس نیاوریم. در حال حاضر اما هیچ کس حق ندارد پشت سر او حرفی بزند. ممکن است او را نیاوریم ولی علی دایی برای ما همیشه دایی است. دایی بزرگ و ارزشمند است و هیچ کس حق ندارد بگوید اگر دایی باشد من نیستم. این حرفها غلط و اشتباه است. ما دایی را دوست داریم اما آیا فعلا سرمربی ما خواهد شد یا خیر یک چیز متفاوت است

برای خواندن سایر خبرهای ورزشی کلیک کنید..

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱۹
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
49
100
غش کرد و ریسه رفت و خندید و یا غش کرد و کارش به سرم کشید ؟؟؟!!!!!