۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۹
فیلم بیشتر »»
کد ۲۲۱۰۶۸

کلينزمن: آلمان شايسته قهرماني يورو است

يورگن کلينزمن، ستاره سابق تيم ملي آلمان، معتقد است ژرمن ها در چند سال اخير يکي از قدرت هاي بزرگ فوتبال دنيا بوده اند و شايسته قهرماني در يورو 2012 هستند.
ورزش 3 - کلينزمن که در جام جهاني 2006 هدايت تيم ملي آلمان را برعهده داشت، معتقد است زمان آن رسيده که تيم لوو در يک جام به قهرماني برسد .

يورگن کلينزمن، ستاره سابق تيم ملي آلمان، معتقد است ژرمن ها در چند سال اخير يکي از قدرت هاي بزرگ فوتبال دنيا بوده اند و شايسته قهرماني در يورو 2012 هستند.

آلمان ها در فينال يورو 2008 مغلوب اسپانيا شدند و در دو جام جهاني 2006 و 2010 در نيمه نهايي شکست خوردند و از رسيدن به جام بازماندند.

با اين وجود، کلينزمن که در جام جهاني 2006 هدايت تيم ملي آلمان را برعهده داشت، معتقد است زمان آن رسيده که تيم لوو در يک جام به قهرماني برسد.

او در گفتگو با نشريه آ. اس گفت:" اميدوارم آلمان بتواند در اين رقابت ها به قهرماني برسد. ما اکنون نسلي را در اختيار داريم که توانايي هاي متفاوتي دارد و همه آنها بسيار فوق العاده هستند.

اين تيم آلمان مي تواند در رقابت ها به قهرماني برسد. اين تيم آلمان شايسته قهرماني در يک جام مانند يورو است.

ما مردم آلمان هميشه اين قدرت دروني را براي مبارزه در خود داريم. در فوتبال هم همين طور است. بايد معتقد باشيم که مي توانيم هر حريفي حتي اسپانيا را شکست دهيم."

کلينزمن که در زمان حضور در تيم ملي آلمان يواخيم لوو را به عنوان دستيار در کنارش داشت، اعلام کرد که هنوز رابطه نزديکي با سرمربي ژرمن ها دارد.

" لوو يک دوست واقعي است. ما با هم ساعت ها در مورد فوتبال صحبت مي کنيم. صحبت کردن در مورد فوتبال با او بسيار لذت بخش است.

من به او گفتم که تيم او تقريبا بي نقص است؛ همچنين او با سبک بازي تيمش ريسک زيادي انجام مي دهد و اينکه بايد به يک جام دست پيدا کند. ما همچنين در مورد چيزهايي که بايد بهتر شود، صحبت مي کنيم."



ارسال به دوستان