۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۱۱-۰۴-۱۳۹۱
کد ۲۲۱۳۷۹
انتشار: ۱۲:۰۰ - ۱۱-۰۴-۱۳۹۱

امروز 15 میلیارد تومان به چایکاران پرداخت می‌شود

 
رئیس سازمان چای کشور با اعلام اینکه امروز 15 میلیارد تومان به چایکاران پرداخت می‌شود، از پرداخت مابقی مطالبات چایکاران در آینده نزدیک خبر داد.
 
علی محرر در گفتگو با مهر درخصوص پرداخت مطالبات چایکاران در سال جاری اظهار داشت: امروز به حساب کشاورزان چایکاری که از اول اردیبهشت ماه سال جاری برگ سبز چای به سازمان چای تحویل داده اند، مبلغ 15 میلیارد تومان واریز خواهد شد.
 
وی اضافه کرد: همچنین با پیگیری‌های انجام شده، قرار است مابقی هزینه خرید برگ سبز چای از کشاورزان چایکار که در حدود 14 میلیارد تومان است، در آینده نزدیک به آنها پرداخت شود.
 
رئیس سازمان چای کشور در ادامه در مورد میزان برگ سبزچای خریداری شده از چایکاران گفت:  تاکنون 57 هزارتن برگ سبز چای به ارزش 29 میلیارد تومان از کشاورزان چایکار خریداری شده است.
 
به گفته وی، از 57 هزارتن برگ سبز چای خریداری شده 40 درصد برگ سبز چای درجه یک و 60 درصد برگ سبز چای درجه دو است. محرر همچنین از تولید 13 هزارتن چای خشک توسط کارخانجات چای خبر داد.
برچسب ها: چایکاران
ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است