۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۱۲-۰۴-۱۳۹۱
کد ۲۲۱۴۶۳
انتشار: ۰۸:۴۲ - ۱۲-۰۴-۱۳۹۱

بخش هایی از گوگل پلاس حذف خواهند شد

در پی آمار بد فعالیت کاربران در این سایت ، گوگل پلاس تصمیم گرفت تا تعدادی بازی های خود را از روی پلتفرم خود بردارد که اولین این بازی ها Bejeweled Blitz بود که امروز از روی این سایت برداشته شد.
دنیای تکنولوژی: پارسال که گوگل پلاس معرفی و رونمایی شد همه چیز خوب بود ، این شبکه اجتماعی توانست طی مدت کوتاهی میلیون ها کاربر را با شیوه های مختلف جذب کند و امکاناتی را معرفی کند که مورد پسند کاربران باشد. اما این فقط ظاهر قضیه بود. گوگل پلاس هیچ وقت نتوانست موفقیتی همچون شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک را کسب کند و نتوانست عنوان آخرن شبکه اجتماعی موفق را از Pinterest بگیرد.

در پی آمار بد فعالیت کاربران در این سایت ، گوگل پلاس تصمیم گرفت تا تعدادی بازی های خود را از روی پلتفرم خود بردارد که اولین این بازی ها Bejeweled Blitz بود که امروز از روی این سایت برداشته شد. همچنین بازی سازانی همچون Wooga بازی های خود که Diamond DAsh و Bubble Island نام دارند ا در تاریخ ۱ July بعد از حذف بازی Monster World بیرون میکشد.

شرکت Wooga اعلام کرد که این عناوین را به این دلیل بیرون میکشد که در سایت های دیگر مانند فیسبوک بازدید بالاتری دارند و کاربران Facebook نسبت به کاربران گوگل پلاس فعال تر میباشند. همچنین اعلام کرد که :

ما نسبت به زمانی که این بازیهارا در فیسبوک قرار داده ایم بازدید خوبی کسب کرده ایم و در گوگل پلاس کاربران فعال کمی داریم اما ر فیسبوک کاربران فعال تر هستند و مطمئنا دلشان نمیخواهد برای انجام این بازی پلتفرم و شبکه اجتماعی خدو را تغییر دهند.

البته گوگل پلاس هنوز هم ۴۰ عنوان بازی در پلتفرم خود دارد اما اگر کمپانی ها همینگونه ادامه دهند گوگل پلاس مجبور به اعمال تغییرات و طراحی های دوباره اساسی خواهد بود تا بتواند فعالیت کاربران را جذب کند.
برچسب ها: گوگل پلاس
ارسال به دوستان
خواص درمانی سنگ صفراوی گاو ؛ از طلا گرانتر است! عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است!