۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد ۲۲۱۵۰۱

تورس آقای گل جام چهاردهم شد

ال نینیو همچنین به تنها بازیکنی تبدیل شد که توانسته در دو فینال یورو گلزنی کند. وی گل پیروزی بخش اسپانیا در فینال یورو 2008 مقابل آلمان را هم به ثمر رسانده بود

عصر ایران ورزشی- اگرچه جام چهاردهم 6 بازیکن سه گله داشت، اما پاس های گلی که گومز و تورس به یاران خود دادند، آن ها را از دیگر سه گله های یورو 2012 پیش انداخت و در نهایت فرناندو تورس توانست کفش طلای یورو 2012 را از آن خود کند.

تورس که در 15 دقیقه پایانی دیدار فینال به بازی آمد با به ثمر رساندن گل سوم و پایه گذاری گل چهارم اسپانیا که خوان ماتا آن را به ثمر رساند، پایانی زیبا برای اسپانیا در این مسابقات رقم زد. تورس دو گل دیگر خود در این تورنمنت را مقابل ایرلند در جریان پیروزی چهار بر صفر لاروخا به ثمر رساند.

به گزارش سایت گل، در حالی که ماریو گومز آلمانی هم سه گل و یک پاس گل داشت ولی مهاجم چلسی به علت دقایق کمتر بازی برنده کفش طلا شد.



ال نینیو همچنین به تنها بازیکنی تبدیل شد که توانسته در دو فینال یورو گلزنی کند. وی گل پیروزی بخش اسپانیا در فینال یورو 2008 مقابل آلمان را هم به ثمر رسانده بود.


نام همه مردان سه گله جام چهاردهم را به ترتیب در جدول زیر می بینید. ماریو گومز و تورس به دلیل دادن یک پاس گل، بالاتر از بقیه قرار دارند.

نام بازیکن

تیم

گل های زده

دقایق بازی

فرناندو تورس

اسپانیا

3

189

ماریو گومز

آلمان

3

282

آلن ژاگوف

روسیه

3

253

ماریو ماندزوکیچ

کرواسی

3

270

ماریو بالوتلی

ایتالیا

3

421

کریستیانو رونالدو

پرتغال

3

480

ارسال به دوستان