۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد ۲۲۱۵۹۶

80 میلیون پوند: قیمت داوید سیلوا

تيم منچسترسیتی از اين مي هراسد که قهرمان اسپانيا هافبک درخشان اين تيم را به خدمت بگيرد و به همين خاطر بر روي اين بازيکن قيمت نجومي 80 ميليون پوند را گذاشته است. خوزه مورينيو براي به خدمت گرفتن اين بازيکن 45 ميليون پوند بودجه کنار گذاشته است. سرمربي رئال احتمالا براي به خدمت گرفتن اين بازيکن، علاوه بر مبلغ ياد شده کريم بنزما يا گونزالو هيگواين را هم سر مي دهد.
ورزش 3 - باشگاه منچسترسيتي در پاسخ به درخواست رئال مادريد مبني بر فروش "داويد سيلوا" قيمت بالايي را براي اين بازيکن اسپانيايي تعيين کرد.

تيم فوتبال ليگ برتري  از اين مي هراسد که قهرمان اسپانيا هافبک درخشان اين تيم را به خدمت بگيرد و به همين خاطر بر روي اين بازيکن قيمت نجومي 80 ميليون پوند را گذاشته است. اين همان مبلغي است که رئالي ها سه سال قبل بابت به خدمت گرفتن کريستيانو رونالدو به منچستريونايتد پرداخت کردند.

بر پايه گزارش ديلي ميل، خوزه مورينيو براي به خدمت گرفتن اين بازيکن 45 ميليون پوند بودجه کنار گذاشته است. سرمربي رئال احتمالا براي به خدمت گرفتن اين بازيکن، علاوه بر مبلغ ياد شده، کريم بنزما و يا گونزالو هيگواين را هم سر مي دهد.

البته سيتي هيچ وقت قصد فروش سيلوا را ندارد. انگليسي ها دو سال قبل با مبلغ 26 ميليون پوند سيلوا را از والنسيا به خدمت گرفتند. آبي ها مذاکره با سيلوا را آغاز کرده اند تا اين بازيکن قرارداد خود را به مدت دو سال ديگر و تا سال 2016 تمديد کند.

مطرح شدن اين پيشنهاد ممکن است مسئولان سيتي را مجبور کند تا حقوق هفته اي 200 هزار پوند را براي سيلوا در نظر بگيرند.

ارسال به دوستان