۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد ۲۲۱۷۶۷

آلونسو: پاسخ منتقدان اسپانيا را داديم

‌ژابي آلونسو ستاره سابق ليورپول مطمئن است که اسپانيا با پيروزي مقتدرانه برابر ايتاليا و قهرماني در يورو 2012 پاسخ بسياري از منتقدانش را داده است. منتقدان لاروخا در اين مسابقات بر اين باور بودند که مدافع عنوان قهرماني جهان و اروپا بازي‌هاي خسته‌کننده‌اي را به نمايش گذاشتند.
هافبک تيم ملي فوتبال اسپانيا گفت: با قهرماني در يورو 2012 پاسخ منتقدان تيم را داديم.

به نقل از ورلدگيم، ‌ژابي آلونسو ستاره سابق ليورپول مطمئن است که اسپانيا با پيروزي مقتدرانه برابر ايتاليا و قهرماني در يورو 2012 پاسخ بسياري از منتقدانش را داده است.

منتقدان لاروخا در اين مسابقات بر اين باور بودند که مدافع عنوان قهرماني جهان و اروپا بازي‌هاي خسته‌کننده‌اي را به نمايش گذاشتند.

حتي آرسن ونگر در اين بحث شرکت کرد و مدعي شد که اسپانيا به شيوه بازي خود وفادار نبوده است.

ويسنته دل بوسکه، سرمربي ماتادورها تأکيد کرد که نظرهاي منفي هيچ نقشي در انگيزه تيم براي اجراي بهترين عملکرد خود در يورو 2012 نداشته است.

با اين حال آلونسو اظهار داشت: ما صداي منتقدان را شنيديم و ديديم که چه چيزهايي نوشته‌اند. اين اتفاق افتاد و حالا آنها عقيده ديگري دارند.



اسپانيا دو جام ملت‌هاي متوالي و يک جام جهاني ميان اين دو را فتح کرده تا اولين کشوري باشد که 3 افتخار متوالي در ديدارهاي رسمي و مهم کسب مي‌کند.

به همين يک دليل هم که شده هيچ انتقادي بر عملکرد اسپانيا وارد نيست؛ اما با اين حال افتخارات زيادي باقي مانده است.

مشاهده‌ها حاکي از اين است که اسپانيا توانايي رسيدن به موفقيت‌هاي بيشتر و رقابت با برزيل 1970 را که بهترين تيم ملي تمام ادوار فوتبال ناميده مي‌شود را دارد.

اسپانيا 2 سال بعد در برزيل مي‌تواند با قهرماني، اولين تيم اروپايي باشد که در آمريکاي جنوبي جام‌جهاني را فتح مي‌کند.

بازيکن 30 ساله اسپانيا خاطرنشان کرد: احساس نمي‌کنيم که مجبوريم افتخارات قهرماني را ادامه دهيم اما در عين حال مي‌دانيم که چه انتظاري از ما مي‌رود.

آلونسو گفت: شايد 4 سال پيش بيشتر از آن لذت برديم زيرا اولين بارمان بود.

هافبک رئال مادريد ادامه داد: زمان فکر کردن به آينده نيست. مي‌توانيم در ماه‌هاي آينده اين کار را بکنيم.

ارسال به دوستان