۰۸ دی ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۸ دی ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۲۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۱۸-۰۴-۱۳۹۱
کد ۲۲۲۲۱۹
انتشار: ۱۰:۳۵ - ۱۸-۰۴-۱۳۹۱

پوستین دوز: سايپا در ايجاد كسب و كارهاي نوين در صنعت خودرو پيشرو است

وي با اشاره به تامين قطعات و فروش و خدمات به عنوان حوزه هاي فعاليت زنجيره ارزش خودرو افزود: در حال حاضر 760 قطعه ساز داريم كه فرايند تكوين و توليد و تامين قطعات را انجام مي دهند.

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا از ضرورت تلاش براي فرهنگ سازي و ايجاد روش هاي نوين در عرصه خدمات پس از فروش خبر داد و گفت: سايپا با طراحي كسب و كارهاي جديد در حوزه خدمت رساني به مشتريان در مسير نويني گام بر مي دارد.

به گزارش سايپانيوز مهندس نعمت الله پوستين دوز در سومين همايش بين المللي نمايندگي هاي مجاز گروه سايپا كه با حضور مهمانان داخلي و خارجي و خبرنگاران و بيش از 700 نفر از مديران نمايندگي ها برگزار شد اظهار داشت: سايپا پيشرو در برنامه ريزي و ايجاد كسب و كارهاي جديد در صنعت خودرو است.

وي با اشاره به تامين قطعات و فروش و خدمات به عنوان حوزه هاي فعاليت زنجيره ارزش خودرو افزود: در حال حاضر 760 قطعه ساز داريم كه فرايند تكوين و توليد و تامين قطعات را انجام مي دهند.

وي ادامه داد: سايپا هم اكنون وارد مرحله طراحي و مهندسي در حوزه قطعه سازي و خودروسازي شده و بايد در مسير نوآوري و تحقيق و توسعه قدم گذاشته و در حوزه تجارت سازي فعاليت كند.

مدير عامل گروه خودروسازي سايپا با اشاره به تلاش هاي اين گروه براي سرمايه گذاري در حوزه تحقيق و طراحي و به دنبال آن افزايش كيفيت محصولات سايپا طي ساليان اخير گفت: بايد در خودروسازي كشور تحقيق و توسعه و طراحي را خودروسازان به عهده گرفته و مابقي فعاليت ها به زنجيره تامين و نمايندگي هاي فروش و خدمات پس از فروش محول شود.

وي از پيشنهاد خود براي تشكيل كميته تفويض اختيار و مالكيت به شبكه خدمات پس از فروش خبر داد و گفت: تعامل با زنجيره تامين كه 80 درصد قيمت تمام شده توسط اين زنجيره شكل مي گيرد و پرورش و توسعه شبكه فروش و خدمات پس از فروش از اولويت هاي اصلي سايپا است.
پوستين دوز تاكيد كرد: ايجاد فرهنگ خدمت و خدمت گزاري و نهادينه كردن آن در اجرا از نيازهاي اصلي كشور است.

وي خاطرنشان كرد: در حوزه خدمت بايد با كسب و كارهاي كوچك و چابك اقتصادي حركت در شبكه نمايندگي ها انجام گيرد تا مشتري در هر نمايندگي احساس تملك و تعلق كند.
وي افزود: يك نمايندگي بايد در ابعاد اجتماعي، فني و اقتصادي به دنبال ارائه خدمات با كيفيت به مشتريان باشد.

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در ادامه بر ضرورت ايجاد سرعت تصميم گيري در حوزه خدمت رساني تاكيد كرد و گفت: خدمت رساني بايد به گونه اي باشد كه توجه و خواست مشتري قبل از اعلام نياز مرتفع شود.

وي افزود: سرعت تصميم گيري و اجرا در شبكه بايد افزايش يافته و تحقيقات و بازاريابي و تبليغات مناسب فروش، توزيع و حمل و نقل متناسب با اقليم هر منطقه ارائه شود.

پوستين دوز در پايان از نمايندگي هاي ممتاز و برتر كه بر اساس ارزيابي جامع گروه خودروسازي سايپا در تهران و شهرستان ها انتخاب شده اند تقدير و تشكر كرد.
 
ارسال به دوستان