۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۲۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۶ - ۲۱-۰۴-۱۳۹۱
کد ۲۲۲۵۹۰
انتشار: ۰۸:۱۶ - ۲۱-۰۴-۱۳۹۱

HP از چهار پی سی جدید خود پرده برداری کرد

شرکت اچ پی ۴ پی سی دسکتاپ all-in-one جدید را به جمع محصولات خود اضافه نمود. سیستم های HP Envy 23 و HP Pavilion 23 بطور خاص برای مصرف کنندگان ایجاد شده و در سمت دیگر مدل های جدید HP Compaq Elite 8300 و HP Compaq Pro 6300 قرار دارند که مخصوص کاربران بزینس طراحی شده است و دارای ویژگی صفحه نمایش مولتی تاچ می باشند.

بهترین مدل از این ۴ محصول اچ پی، HP Envy 23 می باشد که قدرت خود را از پردازنده های Intel Ivy Bridge میگیرد و همانطور که از نامش پیداست دارای صفحه نمایشی ۲۳ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل می باشد. بلو-ری، TV tuner و پورت HDMI از دیگر ویژگی های این پی سی است.

شروع قیمت پی سی HP Pavilion 23 از ۶۵۰ دلار و HP Envy از ۹۵۰ دلار می باشد و هر دو محصول قرار است که از ماه آگوست برای فروش عرضه شوند. اما سیستم های بزینس شروع قیمتی از ۷۹۹ دلار برای مدل Pro 6300 و ۹۲۹ دلار برای مدل ۸۳۰۰ خواهند داشت و قرار است از ماه سپتامبر برای فروش در دسترس قرار گیرند.

منبع: پی سی وار
برچسب ها: hp ، پی سی جدید
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر