۰۴ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۲۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۲۳-۰۴-۱۳۹۱
کد ۲۲۲۸۹۰
انتشار: ۱۳:۵۵ - ۲۳-۰۴-۱۳۹۱

تارزان شهر ری دستگیر شد!

این فرد که حدود دو سال به جرم های مختلفی همچون شرارت و درگیری متواری شده بود سه‌شنبه هفته گذشته پس از یک درگیری شدید به دام پلیس افتاد.

فارس: یکی از اشرار شهرری معروف به تارزان پس از 2 سال متواری بودن دستگیر شد و توسط مأموران نیروی انتظامی در محل شرارت بین مردم چرخانده شد.

فریدون معروف به تارزان یکی از اراذل و اوباش سابقه دار شهرری که دارای چندین فقره پرونده شرارت در دادسرای شهرری بود با دستور بازپرس ویژه دادسرای شهرری دستگیری وی در ماموریت های پلیس  قرار گرفت.

این فرد که حدود دو سال به جرم های مختلفی همچون شرارت و درگیری متواری شده بود سه‌شنبه هفته گذشته پس از یک درگیری شدید به دام پلیس افتاد.

بر اساس این گزارش چندین مورد درگیری با ماموران، تجاوز، درگیری، عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت در پرونده این فرد شرور مشاهده می شود.

دستگیری این اوباش سابقه دار موجی از شادی را در بین اهالی شهرری که حدود دو سال از آزار و اذیتهای این فرد رنجور شده بودند ایجاد کرد.
برچسب ها: تارزان ، شهر ری
ارسال به دوستان
روزی که مسعود پزشکیان، به قله سبلان صعود کرد (عکس) نجات کوهنوردان گم شده در کوهستان کیله شین اشنویه در آذربایجان غربی شلیک به امام جمعه کازرون (استان فارس) رزمایش نظامی ایران و عربستان در دریای عمان / «خشونت اسرائیل در غزه و لبنان به توافق تهران و ریاض جان دوباره بخشید»  اسکناس بریکس (عکس) خون مردم ایران در شیشه "دلالان حرام لقمه فیلترینگ و استارلینک" / دیگر بس است! خانواده سلطان و عکس های زمستانی! این مرد تیر می خورد، بازدید می گیرد! (فیلم) زمان درست، مکان درست (عکس) فیگور خانوادگی هادی چوپان با دو پسرش (عکس) رپتور اسپیس اکس؛ شاهکار مهندسی مجموعه ایلان ماسک را ببینید محاصره و بمباران بیمارستان کمال عدوان در شمال غزه و کشتار در خان یونس راه نجات وزارت ارشاد گذر از این ساختار کاملا سنتی است هشدار پلیس درباره مه‌گرفتگی و لغزندگی جاده های شمالی و خطر ریزش سنگ در جاده چالوس رسانه‌های کوچک با گام‌های بزرگ؛ مدیرمسئول «سیتنا» از فلسفه تاسیس این رسانه و اهداف آن می‌گوید