۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۳۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۲۸-۰۴-۱۳۹۱
کد ۲۲۳۶۱۷
انتشار: ۱۵:۱۲ - ۲۸-۰۴-۱۳۹۱

تشخیص سرطان پوست با آی فون

کافی است با استفاده از دوربین تلفن همراه 32 عکس از نقاط مختلف پوست خود گرفته و سپس تشخیص را به اپلیکیشن بسپارید.
مهر: پژوهشگران دانشگاه میشیگان توانستند اپلیکیشنی برای آی‌فون طراحی و تولید کنند که می تواند سرطان پوست را شناسایی کند.

90 درصد از ملانوم ها که جدی ترین نوع سرطان پوست به شمار می روند با چشم غیرمسلح و بدون نیاز به سی تی اسکن و ام آر آی قابل رویت و تشخیص هستند.

ملانوم ها تومورهای سیاه رنگ قشر عمیق پوست هستند.

با استفاده از این برنامه کاربردی تلفن همراه می توان از با یک راه ساده از یک بیماری خطرناک جان سالم به در برد.

کافی است با استفاده از دوربین تلفن همراه 32 عکس از نقاط مختلف پوست خود گرفته و سپس تشخیص را به اپلیکیشن بسپارید.

«یو ام اسکین چک» با بررسی احتمالات بروز سرطان، یادآوری منظم و متناوب جهت عکسبرداری هرگونه علائم سرطان پوست را در بدن شما شناسایی می کند و نمونه هایی از تغییرات جسمی در بافت ها را به شما نشان می دهد.

سالانه در آمریکا 76,250 نفر به این نوع سرطان دچار می شوند که تشخیص زودهنگام و آسان این بیماری می تواند نقش موثری در مهار و مدیریت آن داشته باشد.

برچسب ها: سرطان پوست ، آی فون
ارسال به دوستان
عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان