۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۴۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۶ - ۳۱-۰۴-۱۳۹۱
کد ۲۲۴۰۲۷
انتشار: ۱۷:۲۶ - ۳۱-۰۴-۱۳۹۱

محکومیت عجیب اپل در انگلیس

در این حکم تصریح شده که شعبه اپل در انگلیس باید آگهی هایی را در وب سایت خود و همین طور روزنامه های کثیرالانتشار این کشور چاپ کرده و در آنها تصریح کند که شرکت سامسونگ در طراحی تبلت های خود از طراحی تبلت آی پد کپی برداری و تقلید نکرده است. اپل بیش از دو سال است که با طرح دهها شکایت از سامسونگ در کشورهای مختلف اروپایی و همین طور امریکا مدعی شده این شرکت در طراحی تبلت ها و گوشی های هوشمند خود از اپل تقلید کرده است.
دادگاهی در انگلیس حکم عجیبی را برای محکومیت شرکت آمریکایی اپل صادر کرده است.

به گزارش فارس به نقل از بلومبرگ، در این حکم تصریح شده که شعبه اپل در انگلیس باید آگهی هایی را در وب سایت خود و همین طور روزنامه های کثیرالانتشار این کشور چاپ کرده و در آنها تصریح کند که شرکت سامسونگ در طراحی تبلت های خود از طراحی تبلت آی پد کپی برداری و تقلید نکرده است.

این حکم به دنبال منازعه حقوقی طولانی اپل و سامسونگ در انگلیس بر سر ادعای نقض حقوق مالکیت معنوی اپل صادر شده است. اپل بیش از دو سال است که با طرح دهها شکایت از سامسونگ در کشورهای مختلف اروپایی و همین طور امریکا مدعی شده این شرکت در طراحی تبلت ها و گوشی های هوشمند خود از اپل تقلید کرده است.

در حکم دادگاه چنین آمده که پیام یاد شده باید حداقل شش ماه در وب سایت شرکت اپل باقی بماند و همچنین متن یاد شده باید در چندین روزنامه و مجله انگلیسی منتشر شود تا هرگونه تصور در مورد تقلید سامسونگ از طراحی آیفون و آی پد برطرف شود. کارشناسان صدور چنین حکمی را یک پیروزی بی سابقه برای سامسونگ توصیف کرده اند.
ارسال به دوستان
عفونت ادراری چه علائمی دارد؟ چرا ما انسان‌ها زانوهای بهتری تکامل نداده‌ایم؟ با پروژه جدید منصوری آشنا شوید ؛ وسپا الکتریکا موناکو ادیشن (+عکس) پدیده‌ای که زمین را برای ۹ روز متوالی لرزاند! رونمایی از جدیدترین موشک بالستیک سپاه پاسداران (+عکس) مراسم رژه نیروهای مسلح برگزار شد افشاگری درباره دستمزد نجومی بازیگران زن؛ چه کسی در صدر لیست است؟ آیت‌الله بهجت کلوچه‌پز می‌شد اگر این سفر را نمی‌رفت! یک شاهنامه‌پژوه: شاهنامه افسانه و اسطوره نیست؛ تاریخ کهن ایرانیان است راز صدای آدم فضایی‌ها در ته این گودال برملا شد اتوبوس و مترو رایگان برای دانشجویان و دانش‌آموزان از فردا یکشنبه ۵ اپلیکیشن برای بهبود تمرکز؛ دیگر کارهایتان را به‌تعویق نیندازید خط و نشان نیروهای مسلح ایران برای اسرائیل : ۲۱ موشک بالستیک به نمایش درآمد رشد نهال‌های در سایه با آینه‌کاری کف جنگل! دیدنی های امروز؛ از آغاز عرضه جهانی آیفون 16 تا تشدید تنش در شمال فلسطین اشغالی