۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸
فیلم بیشتر »»
کد ۲۲۴۲۱۶

شوت جانواریو توپ را منفجر کرد

در حالی که بازیکنان استقلال تمرین چارچوب شناسی را انجام می‌داند فابیو جانواریو ضربه‌ای محکم به سمت دروازه زد که توپ پس از اصابت به نرده‌های پشت دروازه منفجر شد. همین مسئله باعث تعجب حاضرین و خود جانواریو شده بود که این بازیکن تنها با خنده نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.
فارس - تمرین تیم فوتبال استقلال با حضور جواد نکونام برگزار شد.

تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار مقابل سایپا آماده می‌کند از ساعت 19 امروز در کمپ مرحوم حجازی برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری کرد. نکته قابل توجه امروز حضور جواد نکونام بود که این بازیکن مورد استقبال طرفداران این تیم قرار گرفت.

وی به محض ورود به چمن با اعضای فنی تیم استقلال خوش و بش کرد.

* در ابتدای تمرین امیر قلعه‌نویی بازیکنان را دور هم جمع کرد و ضمن معرفی جواد نکونام به آنها از بازیکنان خواست تا روی مسابقه با سایپا تمرکز کنند.

* با توجه به ایام ماه مبارک رمضان و همزمانی تمرین استقلال با ساعات اذان مغرب تعداد تماشاگران و استقبال آنها کمتر شده و امروز نزدیک به 200 نفر در کمپ استقلال حضور پیدا کرده بودند.

*‌ طرفداران تیم استقلال یک بنر از علی حمودی در گوشه‌ای از ورزشگاه نصب کرده بودند.

* مجتبی جباری درست مثل روزهای گذشته همچنان به تمرینات آماده‌سازی می‌پردازد و تنها دور زمین کارهای بدنی را دنبال می‌کند.

* شاهرخ بیانی، میرشاد ماجدی و رضا رجبی از نزدیک نظار‌ه‌گر تمرین آبی‌پوشان بودند.

* بعد از گذشت یک ساعت از تمرین استقلال امیر قلعه‌نویی که به ضیافت افطار دعوت بود زودتر کمپ استقلال را ترک کرد.

* دویدن دور زمین، گرم کردن بدن‌ها، حرکات ترکیبی 2 و 3نفره، ارسال از جناحین و تمرین چارچوب‌شناسی از اصلی‌ترین برنامه‌های تاکتیکی امروز تیم استقلال بود ضمن آنکه جواد نکونام در بخش پایانی تمرین به تمرینات اختصاصی پرداخت. در حالی که بازیکنان تمرین چارچوب شناسی را انجام می‌داند فابیو جانواریو ضربه‌ای محکم به سمت دروازه زد که توپ پس از اصابت به نرده‌های پشت دروازه منفجر شد. همین مسئله باعث تعجب حاضرین و خود جانواریو شده بود که این بازیکن تنها با خنده نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی در ساعت 22:15 به مصاف سایپای البرز خواهد رفت.

ارسال به دوستان