۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۰۳-۰۵-۱۳۹۱
کد ۲۲۴۴۵۳
انتشار: ۱۳:۲۷ - ۰۳-۰۵-۱۳۹۱
در گفت و گو با عصرایران

رییس شورای شهر خرمشهر: مُهرمان را گذاشتند توی کیف و بردند ؛ سه ماه است بلاتکلیفیم

در چنین شرایطی شهردار نیز که به جای شورای شهر در پی ایجاد "شورای شهردار" است، در قضیه مداخله و ورود کرده و کارکنان اداری این شورا و نیز تنها خودوری سواری شورای شهر را به شهرداری انتقال داده است.
عصرایران - رییس شورای شهر خرمشهر از بلاتکلیفی سه ماهه این شورا و بی پاسخ ماندن مراجعات مردمی آن خبر داد.
 
بهزاد نظامی در گفت و گو با عصرایران، با بیان این که انتخاب هیأت رییسه این شورا همچون دیگر شوراهای شهر سراسر کشور در روز نهم اردیبهشت ماه امسال برگزار شد، افزود: در آن جلسه پس از  انتخاب هیأت رییسه با حضور نماینده فرماندار، سه نفر از اعضا قبل از انتخاب منشی اقدام به ترک استنکافی جلسه کردند.
 
وی ادامه داد: این انتخابات بر اساس اسناد و مدارک موجود ازقبیل فیلم جلسه، لیست حضور و غیاب اعضا، مکاتبات ما با فرماندار و نتیجه آرا به درستی انجام شده و فرماندار نیز طی جلسه ای این انتخاب را تبریک گفته و در گفت و گو با یکی از روزنامه های محلی هم آن را تأیید کرده اند.
 
رییس شورای شهر خرمشهر اضافه کرد: با این حال فرماندار نه حاضر به امضای صورتجلسه آن است و نه بررسی موضوع را به شورای حل اختلاف استان ارجاع می دهد.
 
وی با بیان این که این بلاتکلیفی در شأن شهروندان خرمشهری و شهر خرمشهر نیست، گفت: از سوی دیگر رییس شورای استان نیز با وجود اذعان به قانونی بودن انتخاب هیأت رییسه، نه تنها درخواست جلسه اعضای شورای شهر را برای حل موضوع بی پاسخ گذاشته ، بلکه ما را به خاطر امضا نگرفتن از سه نفری که ترک جلسه کرده اند، مقصر می خواند.
 
نظامی مدعی شد: خانم نیکنژاد ، رییس شورای استان به جای کمک به حل موضوع  ، مهر شورا را که یک نهاد قانونی است، از دبیر شورا گرفته، داخل کیفشان گذاشته و از شورا خارج کرده اند.
 
وی ادامه داد: در چنین شرایطی شهردار نیز که به جای شورای شهر در پی ایجاد "شورای شهردار" است، در قضیه مداخله و ورود کرده و کارکنان اداری این شورا و نیز تنها خودوری سواری شورای شهر را به شهرداری انتقال داده است.
 
رییس شورای شهر خرمشهر اضافه کرد: تظلم خواهی ما از مدیرکل امور شهری استانداری به عنوان مسئول امور شورای شهر هم بی پاسخ مانده است.
 
وی چنین شرایطی را موجب بلاتکلیفی سه ماهه لوایح و تصمیمات فوری شهرداری چه برای امور روزمره و چه برای عمران و آبادانی شهر دانست و گفت: شورا تا پیش از این وضعیت روزی 40 تا 50 مراجعه مردمی داشت.
 
نظامی در پایان خواستار مداخله وزیر کشور برای حل موضوع شد.
 
 
برچسب ها: شورای شهر ، خرمشهر
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید