۱۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۵۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۰۸-۰۵-۱۳۹۱
کد ۲۲۵۱۵۳
انتشار: ۱۰:۴۲ - ۰۸-۰۵-۱۳۹۱

نصیرزاده: در ورزشگاه آزادی به جای تبلیغات، رقص نور پخش می‌شود

برخی معتقدند در فوتبال تماشاگران توپ را دنبال می‌کنند اما تغییر سریع تصاویر تبلیغات الکترونیکی باعث سرگیجه تماشاگران و بینندگان تلویزیونی می‌شود. پیشتیبانی کننده تبلیغات نیز شماره تلفنی را در مرکزی‌ترین تابلو در نظر گرفته که آدمک‌های آن مدام بالا و پایین می‌پرند.
کارشناس مسایل حقوقی فوتبال گفت: در ورزشگاه آزادی به جای تبلیغات الکترونیک شاهد رقص نور هستیم.

هوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با فارس، عنوان کرد: تبلیغات الکترونیک باید 30 ثانیه مکث داشته باشد. در یورو 2012 تبلیغات الکترونیکی مربوط به 14 اسپانسر بود و به این طریق پخش می‌شد و هر تبلیغ 30 ثانیه مکث داشت. این در حالی است که در ورزشگاه آزادی به دلیل بدسلیقگی تصاویر تبلیغاتی فقط 4 یا 5 ثانیه متوقف می‌شوند و آنقدر تصاویر حرکت دارد که بیشتر شبیه رقص نور است تا تبلیغات الکترونیک و هیچ درکی هم به بیننده تلویزیونی نمی‌دهد.

وی ادامه داد: برخی معتقدند در فوتبال تماشاگران توپ را دنبال می‌کنند اما تغییر سریع تصاویر تبلیغات الکترونیکی باعث سرگیجه تماشاگران و بینندگان تلویزیونی می‌شود. پیشتیبانی کننده تبلیغات نیز شماره تلفنی را در مرکزی‌ترین تابلو در نظر گرفته که آدمک‌های آن مدام بالا و پایین می‌پرند. بهتر است تبلیغات الکترونیکی 30 ثانیه متوقف باشند و مانند آنچه در اروپاست این تبلیغات پخش شود تا بینندگان تلویزیونی و تماشاگران درک درستی از تبلیغات داشته باشند و دچار سرگیجه هم نشوند.
ارسال به دوستان
سفیر ایران : حملات موشکی ایران پاسخ ضروری به اقدامات تروریستی اسرائیل در دو ماه گذشته بود شکست تلخ شباب الاهلی بدون سردار آزمون ادعای آمریکا: حمله ایران به اسرائیل دفاعی نبود/ ادعای انگلیس: تهران از لبه پرتگاه فاصله بگیرد تغییر چهره عجیب بازیگر زن سریال آکتور بعد از مهاجرت به ژاپن (عکس) واکنش صدراعظم آلمان به حمله موشکی ایران به اسرائیل بازگشت از بازنشستگی؛ شزنی به بارسلونا پیوست امضای ۶ سند همکاری مشترک میان ایران و قطر دیدار ولایتی با نماینده ویژه پوتین در امور سوریه (+عکس) آیا موسیقی به رشد گیاهان کمک می‌کند؟ بختیاری‌زاده سکاندار موقت استقلال شد؛ وعده استخدام سرمربی خارجی جواد نکونام؛ از محبوبیت تا انزوا؛ جدایی از استقلال حزب‌ الله: ۳ تانک مرکاوای اسرائیل را منهدم کردیم افزایش تعداد جان‌ باختگان حادثه معدن طبس به ۵۲ نفر تداوم حملات هوایی اسرائیل به لبنان و شهادت ۱۰ نفر شکایت یک بیمار پیوندی از کمبود و سهمیه بندی دارو : هیچ کس جوابگو نیست