۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۵۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۱۳-۰۵-۱۳۹۱
کد ۲۲۵۸۰۲
انتشار: ۱۵:۰۸ - ۱۳-۰۵-۱۳۹۱

نوجوان چيني با چاقو 9 نفر را كشت

يك نوجوان چيني به اتهام قتل 9 نفر با ضربات چاقو و مجروح كردن چهار نفر ديگر در استان ليائونينگ چين دستگير شد.

به گزارش ايسنا، خبرگزاري رسمي چين، شينهوا اعلام كرد ا ين حمله در ساعات پاياني روز چهارشنبه (اول اوت) در شهرك يونگ لينگ واقع در استان ليائونينگ در شمال شرق چين اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرگزاري فرانسه، اين پسر 17 سال با نام استعار «لي» وارد خانه دوست خود شد و پس از مشاجره دو تن از بستگان او را با چاقو كشت. او در حين فرار از محل، شش نفرديگر را نيز با ضربات چاقو به قتل رساند. «لي» در نزديك محل حادثه دستگير شد.

بازپرسان در تلاش براي كشف جزئيات بيشتر اين حادثه هستند.

برچسب ها: نوجوان چینی ، چاقو
ارسال به دوستان
کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / ابراهیم عقیل، تحت تعقیب امریکا بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس)