۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۶۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۲ - ۱۵-۰۵-۱۳۹۱
کد ۲۲۶۱۴۰
انتشار: ۱۷:۲۲ - ۱۵-۰۵-۱۳۹۱

مستند اعترافات عاملان ترور دانشمندان هسته ای؛ امشب بعد از خبر 21

مستند اعترافات عاملان ترور دانشمندان هسته ای کشورمان با عنوان" کلوپ ترور" امشب بعد از خبر 21 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در این مستند بخش هایی از اعترافات متهمان ترور شهیدان شهریاری، رضایی نژاد و احمدی روشن به نمایش درخواهد آمد و سپس بخش هایی از صحنه های بازسازی شده نحوه ترور شهدای هسته ای پخش خواهد شد.
مستند کلوپ ترور شامگاه یکشنبه با صحنه هایی از بازسازی نحوه ترور دانشمندان هسته ای از شبکه یک سیما پخش می شود.

به گزارش مهر، مستند اعترافات عاملان ترور دانشمندان هسته ای کشورمان با عنوان" کلوپ ترور" امشب بعد از خبر 21 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در این مستند بخش هایی از اعترافات متهمان ترور شهیدان شهریاری، رضایی نژاد و احمدی روشن به نمایش درخواهد آمد و سپس بخش هایی از صحنه های بازسازی شده نحوه ترور شهدای هسته ای پخش خواهد شد.

این مستند که در 36 دقیقه تهیه شده است حاوی مصاحبه با خانواده شهدای هسته ای است.

هفته گذشته نیز فیلمی از نحوه اعتراف تیم های ترور دانشمندان هسته ای که توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شده بودند برای اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به نمایش درآمده بود و مدیران وزارت اطلاعات در این نشست نحوه دستگیری این تیم های ترور را مطرح و جزئیات تلاش سازمان جاسوسی آمریکا برای اقدامات شبکه ای و حذف فیزیکی دانشمندان ایرانی را تشریح کردند.
ارسال به دوستان
عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم!