۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۶۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۴ - ۱۵-۰۵-۱۳۹۱
کد ۲۲۶۱۵۰
انتشار: ۱۸:۴۴ - ۱۵-۰۵-۱۳۹۱

مسلمان شدن یک بانوی ارمنی در خبرگزاری دولتی (+عکس)

این بانوی مسیحی ۲۷ ساله و تبعه کشور ارمنستان است که علی رغم پیروی تمامی خانواده خود از آیین مسیح، آگاهانه دین اسلام را برگزیده و به این دین مشرف شد.
 «محمدرضا صوفی» مدیر روابط عمومی خبرگزاری شبستان در گفتگو با خبرنگار شیعه آنلاین، از مسلمان شدن یک بانوی ارمنی در این خبرگزاری خبر داد.
 
وی در ادامه افزود: این بانوی ۲۷ ساله مسیحی با حضور مسئولان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، آیین تشرف به دین اسلام را در محل خبرگزاری بجا آورد. وی با جاری کردن ذکر "اشهد ان لااله الا الله و اشهد ان محمد رسول الله و علی ولی الله " به دین مبین اسلام مشرف شد.
 
صوفی همچنین گفت: این بانوی مسیحی ۲۷ ساله و تبعه کشور ارمنستان است که علی رغم پیروی تمامی خانواده خود از آیین مسیح، آگاهانه دین اسلام را برگزیده و به این دین مشرف شد.
 
مدیر روابط عمومی شبستان افزود: پس از تشرف این بانو به دین اسلام، وی خواستار پیروی از مذهب شیعه اثنی عشری شد و به ولایت امیرمومنان علیه السلام و امامت ائمه معصوم علیهم السلام پس از پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم شهادت داد.
 
ارسال به دوستان
تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد