۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۶۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۱۷-۰۵-۱۳۹۱
کد ۲۲۶۴۴۴
انتشار: ۱۴:۴۷ - ۱۷-۰۵-۱۳۹۱

زريبافان: اختلاس در بنياد شهيد 6 ميليارد بوده نه 15 ميليارد

وي افزود: در اين موضوع، متخلف تنها يك فرد بوده كه از موقعيت شغلي خود سوء‌استفاده كرده بود.

معاون رييس‌جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران درباره بحث‌هاي اخير مطرح شده مبني بر اختلاس 15 ميليارد توماني در اين بنياد توضيحاتي ارائه كرد و رقم واقعي اين اختلاس را كمتر از نصفِ مبلغ اعلام‌ شده دانست.

مسعود زريبافان در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: رقم واقعي 15 ميليارد نبوده بلكه حدود شش ميليارد تومان بوده است و تمام اين مبلغ اكنون توسط قوه قضاييه بازپس گرفته شده است.

وي افزود: در اين موضوع، متخلف تنها يك فرد بوده كه از موقعيت شغلي خود سوء‌استفاده كرده بود. ما در كشف اين اختلاس به قوه قضاييه كمك كرديم و البته از اين دستگاه به خاطر پيگيري‌هايي كه انجام داد سپاسگزاريم و درخواست داريم كه فرد متخلف را به اشد مجازات برساند.
ارسال به دوستان
ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم