۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۲۶-۰۵-۱۳۹۱
کد ۲۲۷۸۴۳
انتشار: ۰۸:۳۵ - ۲۶-۰۵-۱۳۹۱

گلکسی نوت 10.1 رسما در امریکا معرفی شد

این تبلت با قیمت پایه ۴۹۹ دلار (۱۶GB Wi-Fi) در فروشگاههای ایالات متحده در دسترس قرار میگیرد. قیمت مدل ۳۲ گیگابایتی آن نیز ۵۴۹ دلار می باشد.
امروز شرکت سامسونگ طی مراسمی در ایالات متحده از تبلت جدید گلکسی نوت ۱۰.۱ خود رونمایی کرد. نسخه اندروید این تبلت ۴.۰.۴ می باشد که بنابه گفته این شرکت بزودی در طی سال جاری میلادی آپدیت به اندروید ۴.۱ جیلی بین را دریافت خواهد کرد.

سایز صفحه نمایش آن ۱۰.۱ اینچ می باشد که دارای رزولیشن ۱۲۸۰*۸۰۰ پیکسل و پردازنده آن ۴ هسته ای Exynos 4412 مشابه گوشی گلکسی اس ۳ است. این تبلت از امکانات Multitasking فوق العاده و قلم S Pen بهبود یافته بهره می برد. در مدل GT-N8000 قابلیت به کار بردن سیم کارت وجود دارد اما در مدل GT-N8100 فقط امکان اتصال به اینترنت از طریق Wifi وجود خواهد داشت.

این تبلت با قیمت پایه ۴۹۹ دلار (۱۶GB Wi-Fi) در فروشگاههای ایالات متحده در دسترس قرار میگیرد. قیمت مدل ۳۲ گیگابایتی آن نیز ۵۴۹ دلار می باشد.

منبع: پی سی وار
برچسب ها: گلکسی نوت ، امریکا
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر